Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Franchise

ÅF till elbilar sökes!

Inlägg 1 av 3

2009-10-30, kl 15:47

username

Hasse
Jo

Inlägg: 6

ÅF till elbilar sökes!

Jag har fått ett generalagent avtal med en elbilstillverkare med ensam försäljning i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Tyskland. Samtliga avtal gällande service, transport och dyl. är avklarade.

Jag söker återförsäljare i ovannämnda länder som redan idag har bilfirmor och ett nätverk. Även som du har planer på att starta bilfirma och har kapital till det är välkommen att höra av dig.

Vänligen kontakta mig, ange ditt namn, telefonnummer och vad du arbetar med idag.

Maila till: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-01-10, kl 20:18

Gustaf Söderberg

Gustaf Söderberg

Inlägg: 2

Hej Hasse. Jag håller på att starta energivaruhuset.se en plats där jag tror din produkt skulle kunna passa in. Sidan kommer inte vara up and runnig innan sommaren men jag tycker vi kan hålla kontakten framöver. Har du några bilar i Sverige i dagsläget? Har du några specifikationer på bilarna som du kan skicka över? Bilder?

M.V.H

Gustaf Söderberg
070 96 43 955

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-01-25, kl 14:00

username

Fredrik
Wiklander

Inlägg: 16

Hej Hasse!

Jag arbetar för en professionell webbyrå som arbetar med onlinelösningar för de som har återförsäljare idag och även för de som söker återförsäljare.

Kontakta mig gärna på [email protected] för gratis och personlig rådgivning.

Med vänliga hälsningar
Fredrik Wiklander
Euroway Media Business AB
www.eurowaymedia.com
Tel. 0760-20 60 40
Växel: 08-559 25 177
Fax: 08-551 13 417

www.eurowaymedia.com - din personliga webbyrå - webshop, hemsida, intranet, sökmotoroptimering, logotyp design, community m.m.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat