Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hjälp mig testa ny tjänst som kan öka försäljning (gratis)

Inlägg 1 av 1

2009-11-12, kl 11:21

username

Jeanette
Köster

Inlägg: 4

Hjälp mig testa ny tjänst som kan öka försäljning (gratis)

Hej!
Jag håller på att arbeta fram en ny webbtjänst som ska underlätta för företag att hitta de tjänster man söker och samtidigt underlätta för företag att hitta nya kunder. För att komma igång behöver jag företag inom lite olika branscher som vill vara med och testa detta helt gratis. Här går det se lite närmare hur det kommer fungera http://koster.wermland.se/
Tjänsten fungerar så att en köpare beskriver vad han vill ha hjälp med och sedan skickas den frågan ut till de anslutna leverantörer som jobbar med den typen av uppdrag. Är man intresserad av att utföra jobbet lämnar man ett pris till köparen. Det finns redan några företag inlagda så kolla gärna på dem för att se vilken exponering som erbjuds av ditt företag. Tjänsten är fortfarande under uppbyggnad och jag är medveten om att det ännu kan förekomma småfel på sidan. I slutet av november beräknas allt vara helt klart och då kommer tjänsten läggas ut på svenskaleverantörer.se Erbjuandet att gå med gratis gäller endast innan sidan läggs ut på rätt domän och för max 100 företag. Du får vara med gratis minst 6 månader, utan några köpkrav längre fram eller liknande och förhoppningsvis ska det ju ge lite extra uppdrag för dig!

Webbtjänsten är helt fokuserad på B2B och kommer att marknadsföras anpassat till det. Det är alltså bara företag som säljer tjänster B2B som min tjänst vänder sig till och som kan vara med och prova gratis. Dock kan jag lägga till nya kategorier om det inte finns något som passar din verksamhet.

Om du kan tänka mig att hjälpa dig med så behöver jag kontaktuppgifter till företaget samt veta vilka tjänster som erbjuds. Det går även bifoga en kort text och logga för bättre exponering. Uppgifterna mailar du till [email protected] När jag har lagt in dina uppgifter får du en länk så att du kan granska och eventuellt begära korrigering om något skulle vara fel.

Hoppas verkligen att ni vill hjälpa ett nytt företag att komma igång!

Mvh,

Jeanette Köster

Jeanette

Svara Svara med citat