Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Första man ska tänka på?

Inlägg 1 av 4

2009-11-14, kl 10:12

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 8

Första man ska tänka på?

Hej!

Vad är det första man ska tänka på
när man vill starta eget?

Hälsningar Lisa

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2009-11-14, kl 17:19

Hazrat

Hazrat

Inlägg: 39

Hej. Det allra viktigaste att tänka på är att veta svaret på en fråga: Finns där ute köpare av mina produkter/tjänster? Hur många är de? Min företag kommer att vara lönsam? Kan jag sälja mina varor/tjänster? Kort sagt allt beror på Vad kan du erbjuda den tuffa marknaden i dag.
Därefter måste man tänka om sina möjligheter, ekonomi, kontaktnät på marknaden, kunskapen om konkurrenter mm. Lycka till!

Nyfiken konsult och kreativ skapare av olika konstruktioner, t.ex., Tränings- och massagemaskiner, ljuskrona, finurliga prylar mm.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2009-11-15, kl 18:32

teqlalundin

teqlalundin

Inlägg: 6

Ta fram en mall om hur man utformar en affärsplan. Det kommer att reda ut de flesta av eventuella frågetecken och vad du behöver tänka på.
Good Luck!

Teqlalundin jkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2009-11-17, kl 12:24

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 8

Hej! Tack för svaret! Jag vet att alla människor i världen behöver det jag ska sälja vilket är kläder :) så det behövs men vet du hur mkt det skulle kosta ungefär att starta upp ngt sånt?

Mvh Lisa

Inläggets betyg
Svara Svara med citat