Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta web/butik

Inlägg 1 av 6

2004-11-06, kl 15:15

username

Lola
Hammarkull

Inlägg: 5

Starta web/butik

Hej!
Har funderat på att starta en sko web/butik för storvuxna kvinnor o män, även billiga barnskor.
Vart vänder man sig o hur gör man

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2004-11-09, kl 01:31

username

Pelle
Penttinen

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Har funderat på att starta en sko web/butik för storvuxna kvinnor o män, även billiga barnskor.
Vart vänder man sig o hur gör man



Först och främst bör du finna en grossist som levererar de varor du planerar att sälja. Sen bör du fundera över vilken webbutik du ska använda dig av, vad den får kosta och vilka funktioner den ska ha. Kontakta gärna mig för vidare information om webbutik samt kompletta e-handelssystem.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2004-12-02, kl 21:02

username

Roger
Parmstrand

Inlägg: 5

BLI ÅTERFÖRSÄLJARE AV SEXIGA UNDERKLÄDER

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2004-12-02, kl 21:03

username

Roger
Parmstrand

Inlägg: 5

BLI ÅTERFÖRSÄLJARE AV SEXIGA UNDERKLÄDER

Hur går jag till väga och varit hittar jag leverantörerna om jag vill bli återförsäljare av sexiga underkläder

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2004-12-05, kl 20:10

PMagnusson

PMagnusson

Inlägg: 9

Jag vill här dela några spännande nyheter med dig. Jag har hittat ett ställe där jag får betalt närhelst jag shoppar!
De ger mig mellan 3-75% rabatt på kända varor och märken plus att jag får kontant återbäring och speciella erbjudanden som man inte hittar på något annat ställe.
Detta ställe heter Matrix, där även du kan spara pengar och få kontant återbäring på allt du väljer att handla från Matrix Shopping.

Bara följ länken http://www.matrix-worldwide.net/members/150240 så kan du själv omgående, helt kostnadsfritt bli kund i Matrix! Din erfarenhet av online shopping kommer aldrig vara densamma igen!

Förutom möjligheten att spara pengar så erbjuder Matrix även en unik affärsidé, som du helt enkelt inte kan tacka nej till!

Intresserad av att tjäna en attraktiv inkomst på deltid? Letar du efter förändring i din arbetssituation?
Matrix erbjuder allt!

Jag skulle vilja dela framgången med dig!
Om du säger Ja till en bättre livsstil, Ja till att tjäna pengar genom att hjälpa andra att spara, så borde vi seriöst talas vid.
Matrix gör faktiskt den stora skillnaden!

Läs själv genom att gå till http://www.matrix-worldwide.net/members/150240

Bästa hälsningar,

Peter Magnusson
http://www.matrix-worldwide.net/members/150240

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2004-12-27, kl 16:23

username

Medlem
#3403

Inlägg: 4


Citat:

Ursprungligen postat av:


Först och främst bör du finna en grossist som levererar de varor du planerar att sälja. Sen bör du fundera över vilken webbutik du ska använda dig av, vad den får kosta och vilka funktioner den ska ha. Kontakta gärna mig för vidare information om webbutik samt kompletta e-handelssystem.



Kan du vara hygglig att kontakta mig för info om webbutik/e-handelslösning, tack. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat