Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Kan du Joomla, Drupal eller wordpress?

Inlägg 1 av 6

2009-11-06, kl 11:34

Silvin

Silvin

Inlägg: 123

Kan du Joomla, Drupal eller wordpress?

eller har du något eget CMS som funkar lika bra.

Jag har några enkla webbtjänster som jag vill utveckla och vill hitta
någon som kan tänka sig att göra dem med t.ex. Drupal, Joomla eller wordpress som grund.

Det handlar inte om ren design utan mer om att få till en viss funktionalitet på siten.

skicka ett mail till mig och säg vad du kan erbjuda mig?

Per Silvin

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2009-11-06, kl 13:46

M1234rt

M1234rt

Inlägg: 65

Hej Per

Försökte komma in på din privata sida för att skicka ett meddelande men tyvärr verkar det inte fungera. Vilken email når man dig på för att kontakta dig?

Mikael, König Web Solutions

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2009-11-06, kl 14:31

Silvin

Silvin

Inlägg: 123

[email protected]

Per Silvin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2009-11-10, kl 10:50

Internetkonsulten.se

Internetkonsulten.se

Inlägg: 32

Hej
Din fråga är lite svår att förstå. Du har en idé men vill veta vad vi andra kan erbjuda utan att veta vad du är ute efter??

Jag kan erbjuda dig 26 års erfarenhet och 100% Joomla, drupal eller typo3 support på speciallistnivå.

mvh
Internetkonsulten.se

www.Internetkonsulten.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2009-11-10, kl 12:36

Silvin

Silvin

Inlägg: 123

26 års erfarenhet av vad?


Sen om du inte förstår vad jag söker, så är du nog inte den jag söker.

Men för att förtydliga, jag söker en utvecklare, som behärskar någon av open source-systemen: Drupal Joomla eller WordPress på utvecklingsnivå. Inte lägga in färdiga moduler i kombination med gratis templates.

Kan du erbjuda det, så är jag öppen för att ta en diskussion med dig om vad som skall göras och du kan efter det få lämna en offert.


Per Silvin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2009-11-20, kl 07:23

imovan

imovan

Inlägg: 23

Har du svårt med det svenska språket eller? Vad du är otrevlig. Dig skulle jag direkt välja bort som kund. Tror du att folk kan telepati eller? Jag begriper heller inte vad du är ute efter men jag är väl inte dum för det, som du antyder till den andre.

Han skriver ju att han kan Joomla och andra CMS och har 26 års erfarenhet. Troligtvis av datorer vilket innebär att han eller hon var med när mambo startade. Det kan man ju räkna ut med lillfingret.

Tack för att du visar din sida så slipper man ödsla tid på dig. Dessutom är den skribenten du nedvärderar med din ointelligens väldigt känd men ej skrytsam. Hade du vetat det så skulle du valt dina ord och visat lite respekt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat