Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Klädes tillvekare sökes

Inlägg 1 av 5

2009-06-10, kl 12:26

username

Jimmy
Backe

Inlägg: 30

Klädes tillvekare sökes

Hejsan. Är i startgroparna för att starta en klädesverksamhet. Söker därför efter klädestillverkare. Även tillverkare där jag kan skicka en ritning som ni syr upp åt mig.. Hade tänkt mig *rena* kläder där jag kan sätta min egna logga på.. Men är intresserad av allt inom kläder. t-shirt. BH, Jeans, ja ALLT. Men de måste vara rena kläder som ni syr upp inga märken eller dyl på.Hoppas de finns nån sömmerska eller nån som sammarbetar med nån utomlands som kan hjälpa mig. Skicka gärna ett mail till mig om va ni sysslar med och va ni kan erbjuda mig. Skicka gärna med pris också. INKL moms.. Tacksam för alla svar. MVH Jimmy

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2009-06-18, kl 08:40

wuya1019

wuya1019

Inlägg: 38

maybe I can help you, i can supply you clothes from kina, plz mail me: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2009-06-18, kl 08:52

username

Medlem
#13876

Inlägg: 3

Hej!Vi är ett svenskt företag som jobbar i Kina och Indien.Läs om oss på www.jeywear.comMvh Jonas0733 666 111

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2009-06-25, kl 01:12

Morena

Morena

Inlägg: 15

Hej. Lämna gärna din email adress och jag kontaktar dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2009-08-01, kl 21:06

iqbal

iqbal

Inlägg: 4

Hej! Jag känner några som är mycket duktiga på att sy där min släkt bor. Maila mig din mail adress eller tel.nr på mail: [email protected], så kanske vi kan ha ett samarbete.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat