Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker unga eller rutinerade affärspartners.

Inlägg 1 av 7

2009-12-28, kl 22:04

username

Viktor
Eriksson

Inlägg: 6

Söker unga eller rutinerade affärspartners.

Jag är 19 år och söker affärspartners.

Vill först och främst lära mig om att driva företag så söker gärna någon med tidigare erfarenhet.

Sen söker jag personer som mig, unga och oerfarna men nytänkande.

Jag själv kan tänka mig nästan alla typer av företagsverksamhet. Inom Sverige eller globalt.

Jag har redan ett par ideér jag själv tycker är riktigt bra och diskuterar dom gärna med andra.

Hör gärna av er.

Best regards, Viktor.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2009-12-30, kl 10:57

Solstar

Solstar

Inlägg: 7

Hej Viktor!

Vad kul, jag är och har varit i samma tankar och funderingar och driver nu engen verksamhet med har också en massa affärsidéer på lager. Börja med att titta på vad för företagsform du behöver ha för att sjösätta din affärsidé. Du kan ju starta allt från ett AB (Aktiebolag) eller en enkild verksamhet där du inte behöver sätta in någon kapital för att upprätta ett företag. Sen är frågan vad det är för branch du ska rikta in dig på, är det försäljning, service eller tjänster? Det är bättre att ta en idé och satsa på den fullt ut än att ha flera stycken som man vill satsa på samtidigt till en början...

Solstar - WE <3 CHARTER

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2009-12-30, kl 12:37

username

Viktor
Eriksson

Inlägg: 6

Vad kul att du har börjat med egen verksamhet. Jag har planer på att starta en enskild firma till sommaren som jag sedan kommer lägga ner då sommaren är slut för att ev. starta upp igen nästa sommar. Det känns som en bra början att göra så för att få lite kapital och erfarenhet till andra projekt.
Det jag jobbar på nu är att försöka skaffa kontakter lite överallt i landet och gärn utomlands eftersom jag vill flytta.

Är du intresserad av att diskutera mer Philip så får du gärna skicka ett mail här på startaeget med din mail/msn.

Viktor

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2009-12-30, kl 20:41

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Viktor, vart bor du? Det är nog lättare att hitta en passande partner ifall medlemmarna vet vilken stad du bor i, att träffas är ju trots allt en viktig del i partnerskapet.

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2009-12-30, kl 22:31

Solstar

Solstar

Inlägg: 7

Hej igen Viktor! Du skriver att du skulle kunna tänka dig något utomlands. Håller just nu på att bearbeta en kontakt inom charterbranchen inriktat på en yngre målgrupp att starta upp deras koncept i sverige.

Maila mig på [email protected]

MVH
Philip

Solstar - WE <3 CHARTER

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2009-12-30, kl 23:49

username

Viktor
Eriksson

Inlägg: 6

Tack Emil för att du påminner mig. Jag bor i Boden, Norrbotten men jag är inte på något sätt fast här uppe utan vill snarare härifrån. För att träffas och diskutera affärsideér, samarbete osv. så kan jag tänka mig att åka en bra bit då jag tycker om det. Åker gärna ner till Stockholm/Göteborg för att träffas.

Ja okej jag kontaktar dig philip för att få reda på lite mer, det låter som ett projekt som passat mig ganska bra.

MVH Viktor

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2010-01-05, kl 10:59

Orust

Orust

Inlägg: 57

Hej Viktor
Ta gärna kontakt med mig, då jag är intresserad av att diskutera vidare...
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat