Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker Polen kontakt.

Inlägg 1 av 3

2010-01-13, kl 00:33

username

Jimmy
Backe

Inlägg: 30

Söker Polen kontakt.

Hejsan. Har en liten ide om att köpa in billiga fönster eller släpkärror. Ja jag vet att de kanske låter lite dumt med fönster eller släpkärror. Men jag söker faktiskt dom båda.. Vet att de är billigt i Polen så därför söker jag någon som kan hjälpa mig med detta.. Leverantörer eller möjligtvis lite tips på Polska byggvarusidor osv.. Tacksam för alla svar.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-01-13, kl 09:03

username

Greg
Steckiewicz

Inlägg: 1

hej

jag kan hjälpa dig med detta jag bor i sverige . men kan polska och kan hjälpa dig med inköp av produkter
min tel 0704771014
mail

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-12-20, kl 02:49

arman_sally

arman_sally

Inlägg: 5

hejsan
vi har familje företag i turkiet producera pvc metarial och pvc dörran fönster. vores producten ha tyska RAL quality certificato. vi säljar i tyskland danmark frankriken poland och danmark.nu vi vill börja sälja i sverige och norge. vores omsättning 210 miljon dolar per år. många polska företag köpar pvc metarial frän os och från turkiet därför priset % 42 billigare i turkiet. om sckikar mig exempler och mätt. jag kan erbujda dig pris och du får kolla med polska företag. vi har kapasitiet 1200 stuck per dag.
mvh
salih ugras
[email protected]
00 45 52 40 40 28

Inläggets betyg
Svara Svara med citat