Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Ny hemsida

Inlägg 1 av 6

2009-11-18, kl 21:44

username

Mia
Ma

Inlägg: 3

Ny hemsida

Jag har precis köpt en domän och kommer bygga upp en attraktiv hemsida som kommer handla om allt från mode till hälsa. Nu skulle jag behöva hjälp av tjejer som bloggar om skor,makeup,hår,nagelbyggning,hälsa och annat förslag. Jag vill att sidan ska bli en av de bästa. Känner du dig manad att blogga eller kanske känner du någon som är intresserad hör gärna av dig till mig. Jag har till en början tänkt ha detta på hobbynivå men undrar klart om man kan klara sig på denna typ av verksamhet?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2009-11-24, kl 17:54

Frezie

Frezie

Inlägg: 24

Jag vet ingen på rak hand som kan blogga om det, då dom flesta skulle se det som konkurrent. Bloggare inom området vill ofta att personer ska söka sig till deras sida för information.

Om du säljer några produkter inom området, satsa på goodiebags och skicka dom till dom stora bloggarna (blondinbella, kissies, mogis, fahrman, mm) eller om du bara vill komma ut, satsa på länkbyte. Det kommer få dig att klättra successivt i sökresultat när sidan är klar.

Hör av dig om du behöver mer tips ang marknadsföring via internet.

www.getstarted.nu
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2010-01-25, kl 13:27

username

Fredrik
Wiklander

Inlägg: 16

Hej Mia!

Jag arbetar för en professionell webbyrå som kan skräddarsy en hemsida efter just dina behov till ett bra och fast pris, helt utan bindningstider.

Kontakta mig gärna på [email protected] för gratis och personlig rådgivning.

Med vänliga hälsningar
Fredrik Wiklander
Euroway Media Business AB
www.eurowaymedia.com
Tel. 0760-20 60 40
Växel: 08-559 25 177
Fax: 08-551 13 417

www.eurowaymedia.com - din personliga webbyrå - webshop, hemsida, intranet, sökmotoroptimering, logotyp design, community m.m.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2010-02-03, kl 20:48

ePeng web

ePeng web

Inlägg: 2

Vill bara tillägga att om du är intresserad av att köpa en hemsida så gör jag det mycket billigare än Euroway media.

mvh
Johan
ePeng web

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2010-02-13, kl 22:05

username

Fredrik
Wiklander

Inlägg: 16

I våra priser ingår alltid en dynamisk, skräddarsydd hemsida med ett publiceringsverktyg som gör att du enkelt kan uppdatera ditt innhåll på hemsidan helt själv och vi har även nöjd-kund garanti.

Med erfarenhet från över 500 kunder och otroligt kompetent personal kommer vi kunna ge dig rådgivning och den support som behövs i skapandet av en ny hemsida, det är ju trots allt ditt mest publika skyltfönster.

Det ingår otroligt många undersidor, något som täcker behovet för 95% av våra kunder i dagslaget, självklart går det också att lägga till fler.

I administrationsverktyget Euroflower finns det:

- Textformatering: Avancerad textadministrering, länkningar, etc. etc.
- Bildfunktion: Uppladdning och publicering av bildinnehåll
- Galleri-modul: Uppladdning och publicering av galleribilder.

Besök gärna våran hemsida för mer information eller kontakta mig på uppgifterna nedan.

Med vänliga hälsningar
Fredrik Wiklander
Euroway Media Business AB
www.eurowaymedia.com
Tel. 0760-20 60 40
Växel: 08-559 25 177
Fax: 08-551 13 417

www.eurowaymedia.com - din personliga webbyrå - webshop, hemsida, intranet, sökmotoroptimering, logotyp design, community m.m.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2010-02-20, kl 15:50

username

Stefan
Bjurling

Inlägg: 3

Om jag förstår det hela korrekt; Så söker du partners i form av bloggare som kan bära upp och lyfta fram de varumärken du själv väljer att satsa på i ditt företag?

Du har inte frågat efter en webbdesigner, och ändå hamnar du mitt i skottlinjen för ett priskrig.

:)

Jag hoppas att det går bra med ditt företag. Om det skulle dyka upp några frågor efter vägen, om du vill ventilera idéer med någon som kan många delar av internet, och som inte tar betalt för "konsultation" - så får du hjälp av Webitel.se

Bästa hälsningar,
Stefan Bjurling

Finns du på internet idag? Webitel är en webbyrå i Gävle som erbjuder skräddarsydd webbutveckling från 1975 kr. Besök oss på: www.webitel.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat