Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Hemsida / Webbshop

Inlägg 1 av 6

2010-02-25, kl 18:03

username

Micce
Dahlbäck

Inlägg: 13

Hemsida / Webbshop

Jag söker någon som har kunskap om att göra hemsidor samt lägga upp webb-butiker.
Någon som kan ha tid att hjälpa till att bygga upp en webb-butik och hemsida.

MvH
Micce

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2010-02-26, kl 11:10

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 5

Hej Micce,

Mitt namn är Monde Mampe.
Vi på Rayshitech är ett nystartat Stockholmsbaserat företag bestående av systemvetare, civilingenjörer och IT-pedagoger. Tillsammans har vi kunskap och lång erfarenhet inom områden som systemarkitektur och systemutveckling, användbarhet och interaktionsdesign. Vi erbjuder it-kompetens i form av system- och programutveckling för affärs- och verksamhetsutveckling samt utbildning inom it-relaterade frågor till företag som inte har denna kompetens inom sin organisation. Våra affärsområden består i huvudsak av:
Webbdesign och webbutveckling
E-handel
Mobila applikationer
E-learning

Vi skulle gärna hjälpa dig. Hör av dig på mail eller på telefon så får vi talas vid om vad du har tänkt dig.

Med vänliga hälsningar
Monde Mampe

Mail: [email protected]
Tel:070-4683598 mån-lör kl 1300-2200
Webbsida: www.rayshitech.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2010-02-26, kl 11:15

niklase

niklase

Inlägg: 191

Hej Micce,

Är det hemsidan för din tebutik?
Jag kan hjälpa dig till en låg kostnad.

Hör av dig på [email protected] eller skicka ett privat meddelande via forumet.

Mvh Niklas

Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2010-02-26, kl 16:51

username

Micce
Dahlbäck

Inlägg: 13

Tack för all information. Jag kontaktar er privat för att ge er mer information om vad jag kommer att vara i behov av.

MVH
Micce Dalhäbck

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2010-02-26, kl 16:52

username

Christoffer
Larsson

Inlägg: 7

Jag har ett spännande alternativ till dig. Kika på http://360vision.se/anlita_oss.php

Du kan alltså skriva en spec till oss och vad du själv vill betala så hittar vi en person som passar dig, din sajt och din budget.

/Christoffer

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2010-03-09, kl 13:56

username

Simon
Edström

Inlägg: 6

Hej Micce!

Simon Edström heter jag och jobbar för Revenza.se vi erbjuder en gratis lösning för E-Handel. www.revenza.se du kan vara igång och testa oss på några minuter. Nu ska man alltid höja ett finger när någon påpekar att det är gratis. Vi tar ingen form av transaktionsavgift eller procentuell andel av dina ordrar.

Det våra intäkter kommer ifrån är kringtjänster, vi hoppas det kommer gå bra för dig och att du växer. Kanske utvecklas ditt behov så du vill integrera mot något affärssystem, eller någon annan anpassning. Vi hoppas du väljer våran lösning och ser långsiktigt på valet, precis som vi gör.

Självklart kan du skaffa kortbetalning/faktura betalning via olika partner, och då krävs separata avtal med dem.

Slå gärna mig en signal på 0706557886 eller 026 22 22 430 om du vill diskutera E-handel.

Mvh
Simon Edström
[email protected]
0706557886

Inläggets betyg
Svara Svara med citat