Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Hjälp till och förbättra Startaeget.se

Inlägg 1 av 5

2010-03-01, kl 18:35

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Hjälp till och förbättra Startaeget.se

Hej!
Vi vill gärna få in tips och idéer på nya funktioner, innehåll och tjänster på Startaeget.se.
Posta förslag i denna tråd, dom bästa förslagen kommer belönas.

// Emil

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2010-03-03, kl 21:13

Mio

Mio

Inlägg: 14

Hej Emil

Såg att ingen har postat ngt i din tråd?
Så då måste jag vinna eller, hehehe?

Skämt åsido, tycker Starta eget ska förbättras med många saker, men vill absolut inte klaga då jag gillar denna mycket.

* Inkorgboxen ska meddela hur många brev man har
* Varje profil ska berätta mera om sig själva, typ vart man bor, vad man söker så man vet vem man skriver till, kanske foto också
* När man postar ett inlägg så kommer jag till en ERROR sida, varför ??
* På affärsidan sidan kanske kan starta eget ha olika ämnen, typ inom turism, data, onlineförsäljning osv så om man söker en affärspartner inom försäljning online så hittar man dem direkt


Vill tacka er för en bra sida.

Mio

Mio

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2010-03-03, kl 22:58

Antoine

Antoine

Moderator

Inlägg: 40

Tanken med alla typer av notiser är att ha en facebook liknande rad längst ner så man kan se vad som är nytt för en själv. och även snabb länkar för sociala medier.

Angående error sidan när man skapar ett inlägg så är det nu fixat.

När du pratar om affärssidan menar du då på forumet?

Jag är en av administratörerna av denna hemsida men står främst för utveckling av nya funktioner. Så om det är något du undrar eller saknar ett par funktioner släng iväg ett meddelande till mig

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2010-03-17, kl 16:00

username

Reija
Hyttinen

Inlägg: 2

Hej,
Har nyligen blivit medlem och bekantar mig med sidan.

Första jag stötte på var att jag lade in en annons om mina tjänster. Fanns ingen upplysning om att sidan inte kan ta emot png fil utan det ska vara jpg fil.
Vill ändra detta, men kan då inte hitta hur jag kan radera annonsen för att kunna ändra eller att jag ska kunna uppdatera min annons.

Hoppas få hjälp med detta så att min logotyp kan se korrekt ut.

Mvh
Reija

Reija - RH Form & Grafik
www.rhformgrafik.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2010-03-24, kl 17:12

Johansöderblom

Johansöderblom

Inlägg: 31

En enkel grej är att ändra länken till användarens egen hemsida till en target="_blank" länk, så kan man kolla upp de som gör inlägg utan att behöva hoppa fram och tillbaka. Länken i "mina sidor" alltså. Skulle göra mig glad.

peace! Johan

www.johansoderblom.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat