Inlägg 3 av
8
2010-04-05, kl 21:42
Karin
Ohlsson
Hej Samuel.
Johan kommer med relevant kritik här ovan.
Det du främst bör tänka på är vad som är VIKTIGAST med ditt reklamblad.
Är det hemsideadressen? Är det alla olika sorters litteratur?
Behåll det fina trädet men se till att det viktigaste framgår, STORT. Tyvärr orkar folk inte läsa reklamblad speciellt noga, och de har tröttnat redan innan de kommer fram till botten av bladet där det står "Byt bort en bok och få en ny läsupplevelse". Skriv det ovanför trädet ist.
Ha det fint!
www.bahkadisch.se
www.kakansfoton.blogg.se
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
8
2010-04-05, kl 21:44
Philip
Dyplin
Hej!
Det jag saknar är information om hur det går till praktiskt. En ren hemsidelänk utskriven gör inte mig tillräckligt intresserad för att klicka mig in på hemsidan.
Jag tycker du ska illustrera med text och bilder hur det går till i olika steg när man byter böcker via din hemsida. Använd dig t ex av ikonerna och texten som du har som header på sidan nu!
På fråga 3 så beror det givetvis på vad du har för skrivare. Men många gånger blir det faktiskt billigare att beställa flyers från ett tryckeri. Om du vill komma undan billigt så kolla hos olika tryckerier på nätet.
Womba Reklambyrå - Vi hjälper dig med Hemsida, Grafisk design och Trycksaker!
http://www.womba.se
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 6 av
8
2010-04-19, kl 10:03
Rasmus
Orsén
Håller nog med många tidigare kritiker. Gör det enklare och framför allt ljusare. Det blir nästan deprimerande med så mörka toner och man jagar snarare bort folk. Om du vill kan mitt företag hjälpa dig utforma detta professionellt och samtidigt få din business i toppform. Skicka bara ett privat meddelande via min profil.
mvh
Rasmus Orsén, Export Manager
Swedish Export Service
Rasmus Orsén, Export Manager
Swedish Export Service
Telefon: 018-4106967 / 0762833476
[email protected]
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 8 av
8
2010-05-23, kl 18:42
SPINMedia
Hej Johan,
Reklamblad är bra för att locka men du har som mål att man ska bli intresserad så man ska gå in på din hemsida. Det många missar är att man följer med besökaren efter dem har kommit in på hemsidan.
Skulle vilja visa dig min hemsida. www.spinmedia.se
Skriv in http://bokbyte.nu/ i test boxen och se hur dagen teknik kan hjälpa dig att göra besökare till kunder! Guida dina besökare till val
SpinMedia
LiveAgent ditt mest effektiva konverteringsverktyg för att göra besökare till kunder!
Kom igång direkt!
Testa gratis 14 dagar. www.liveagent.se
Konverteringsbyrån SpinMedia
www.liveagent.se
www.spinmedia.se
www.iperson.se
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat