Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Vill du göra vår logotype?

Inlägg 1 av 4

2009-10-15, kl 21:21

username

Fredrik
V

Inlägg: 3

Vill du göra vår logotype?

Söker någon som är intresserad av att hjälpa oss utveckla en logotype för vår nyöppnade webshop.

Kan även bli aktuellt med diverse andra grafiska delar till vår webshop alt. andra hemsidor ifall resultatet blir till belåtenhet.

Vi kan inte erbjuda något större arvode men däremot bli en bra referens för dina framtida uppdrag om du är duktig samt givetvis länkning till din websida.

F-skatt finns.

Skicka ett mail till [email protected] eller svara på detta inlägg med din mailadress så återkommer vi med mer info om hur vi hade tänkt oss vår logotype.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2009-10-19, kl 06:34

Hazrat

Hazrat

Inlägg: 39

Hej.
Jag ska försöka göra en logotype åt er. Skicka gärna lite information om er affärsidé till [email protected]

Nyfiken konsult och kreativ skapare av olika konstruktioner, t.ex., Tränings- och massagemaskiner, ljuskrona, finurliga prylar mm.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2009-11-30, kl 22:05

SuhoskiDesign

SuhoskiDesign

Inlägg: 8

Hej, jag undrar om ni har fått den hjälp ni var i behov av med logotypen annars hjälper jag gärna till. Kolla in min hemsida www.suhoski.com för referenser och mer information! Tack på förhand! Florin

Vänliga hälsningar,
– Florin Suhoschi
Cretaive Director

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2010-04-20, kl 18:19

username

Anton
Wiklund

Inlägg: 5

Såg de här inlägget va aningen gammalt men här är ytterligare ett alternativ.
Waytons.com vi gör webbshopar som kan anpassas till er existerande grafiska profiler samt skapar logotyper och grafiska proilfer från grunden.

Min personliga portfolio kan ses här: www.AntonW.com

MVH

Anton - art director
www.Waytons.com - E-handel och Webbshop Design

Inläggets betyg
Svara Svara med citat