Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Letar Programmerare - Delägare, onekligen intressant!

Inlägg 1 av 6

2010-04-18, kl 19:22

username

Ljabinot
Seferi

Inlägg: 1

Letar Programmerare - Delägare, onekligen intressant!

Hejsan, det är så att jag och min parter letar efter den tredje och sista personen i vårt team.

Vi behöver en programmerare som kan underhålla hemsidan och utveckla den.
Vi tror på vår affärsidé till hundra procent och det skadar inte att kontakta mig för mer information.

Det vi vill ha från dig nu i början är ett par timmar i veckan och din expertis.
Det vi erbjuder är delägande i ett företag som kan vara värt ett mångmiljon-belopp inom 3år och ha monopol senare därpå.

Programmeringsspråk av extremt intresse är PHP, SQL.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2010-04-21, kl 16:04

username

Abdhud
Abdba

Inlägg: 4

Hejsan Ljabinot.

Skulle du kunna skicka ett meddelande till mig via sajten med din e-mailadress så kan jag kontakta dig där? Erfaren programmerare.

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2010-04-25, kl 12:32

dvwallin

dvwallin

Inlägg: 6

Hej Ljabinot,

Monopol hoppas jag inte att ni har :) Däremot en dominerande marknadsposition vore trevligt för er.

Next Generation Web är webbutvecklare och interaktionsdesigners och gillar tänket att erbjuda delägarskap och skulle gärna vilja höra lite mer från dig Ljabinot. Du når oss på [email protected] eller här via sidan.

www.ngweb.se - Next Generation Web - En Webbyrå i Stockholm

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2010-04-25, kl 14:08

FredrikW

FredrikW

Inlägg: 16

Hej, jag är väldigt intresserad av detta. Dessutom har jag väldigt mycket att komma med när det gäller programmering och mycket annat.

Har du något sätt jag kan kontakta dig på så vi kan snacka lite mera?

Mvh Fredrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2010-04-26, kl 10:52

Tulpan

Tulpan

Inlägg: 12

Hej!
Jag har erfarenhet av php-programmering och MySQL-databas. Jag har tid att hjälpa er. Berätta mer!

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2010-04-27, kl 12:05

EMV

EMV

Inlägg: 14

Hej,
Jag erbjuder en effektiv, snygg och överkomligt webbdesign och utveckling. Jag kan erbjuda er hög kvalitet webbplats, med en rad tjänster och webbdesign lösningar..
PHP,MYSQL,.NET, JAVA, AS Script, FLASH.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat