Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Management konsult i Sverige

Inlägg 1 av 3

2010-05-23, kl 19:03

username

Ahmed
Mashadani

Inlägg: 4

Management konsult i Sverige

Hej alla! Jag funderar pa att starta eget i Sverige. Jag har bott i england de senaste 10 aren och kanner att det ar dags att flytta hem och se solen nagon gang under aret iallfall :) :)...

Jag funderar pa att flytta min verksamhet fran Nottingham dar jag har en management konsult byra . Jag vet nastan inget om Svenska beskattningsregler och regler for enskild firma liknande. Jag har jobbat i ca 5 ar med detta och har bade examen fran Oxford Uni och Nottingham uni i Managment amnet. Sa kompentens tror jag inte ar nagra problem. Men men ar det lukrativt med sadana tjanster och ar det efterfragat eller ar marknaden mattad??

Tacksam for svar..

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-08-16, kl 22:50

Holger

Holger

Inlägg: 12

Hej,
Jag tror att du kan hitta bra tips här: http://tips-om.se/jobba-med-manniskor/bli-management-konsult

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-08-17, kl 11:26

Lockagård

Lockagård

Inlägg: 19

Hej ! ställ frågor ang. vilken bolagsform du önskar så skall vi göra vad vi kan för att hjälpa dig med tips om detta samt hur ev registreringar går till gentimot skatteverket.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat