Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Klädbutik / agentur

Inlägg 1 av 4

2010-05-13, kl 19:50

username

Maria
Hed

Inlägg: 3

Klädbutik / agentur

Jag är sugen på att starta upp ett företag inom modebranschen. kan tänka mig en internetbutik / agentur. Jag är civilekonom m magisterexamen i företagekonomi samt mkt erfareneht från jobb på olika modeföretag. Jag söker en partner som också är driven och intresserad av mode, gärna med andra kompetensområden än mig.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2010-05-16, kl 01:56

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 3

hej Maria, mitt namn är Arsim lena, jag är från GBG, har redan ett webshop som jag säljer mått syda klänningar i Balkan länder, eftersom jag kommer själv från Makedonien, är född i Schweiz.
Ball klänningar går jätte bra i Makedonien eftersom folket därnere har inte samma klänning 2 gånger och dom vill ha mer o mer märkes klännigar.
är du interesserat så kan vi starta ett internetbutik i Sverige, men tyvärr vet jag inte hur marknad ser ut är...
om du är interesserat, hör av dig
mvh
a.l

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2010-05-31, kl 13:08

username

Olivia
Secher

Inlägg: 9


Hej!
Jag har precis svarat på ditt mail.En kombinerad webshop/agentur är min dröm.
Jag håller på att studera markandsföring och företagsledning. Har även studerat mode i italien. Jag är enormt kreativ och en riktig idéspruta. Kanske vore en bra kombination?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2010-05-31, kl 14:54

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 3

hej!
OK, jag tycker att detta låter bra,att du utbildar dig till marknadsföringmen jag vill gäran förstår hur du har tänkt, vad vill du att det ska bli för sammarbete? Vad har du för finaziela mögligheter, hur skulle vi börja arbeta tillsammas?

Jag driver ett litet kläldbutik i macedonien och.Jag köper mina klänningar från kinna och tyskland.

Nu har jag skaffet domännamn och ett webshop som jag själv fixar
du kann gå in och tita lite www.meex.se

Ps. Vad hade du tänkt en sån webshop? eller vad menar du med dina kretiva tankar.

med vänliga hälsningar
arsim

Inläggets betyg
Svara Svara med citat