Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Investerare!

Inlägg 1 av 3

2010-05-27, kl 20:32

FredrikW

FredrikW

Inlägg: 16

Investerare!

Hej allihopa.

Jag söker en investering på en viss summa, summan kan vi ta vidare om det finns intresse.

De pengarna ska gå till 2 projekt som är igång, men behöver de pengarna för att utvecklas ytterligare. Så som det ser ut nu, så är det en väldigt stor potential på båda projekten. Jag och min kompanjon siktar på ungefär 20 000 i månaden under dåliga månader och givetvis betydligt mer när vi fått igång de mer. Så den som investerar har givetvis en stor % i bolagen. Papper kommer att undertecknas för att det ska vara seriöst mellan båda parter.


Hoppas det finns intresse.

På återseende!!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-06-03, kl 22:11

netpage

netpage

Inlägg: 12

"Jag och min kompanjon siktar på ungefär 20 000 i månaden under dåliga månader".

Fråga 1: Är det vad ni har tänkt ta ut i lön?
Följdfråga: Tror du att någon överhuvudtaget vill investera om de vet vad ni har tänkt ta ut i lön?

Om inte det handlar om detta så vill jag veta mer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-06-03, kl 23:17

FredrikW

FredrikW

Inlägg: 16

Okej, inte vad vi tänkt att plocka ut i lön utan inkomsten under de förhoppningsvis första 1-3 månaderna. Sedan siktar vi givetvis på mer. Har mer saker som är på G, som är tänkt till detta med!

Ställ gärna frågor på min mail. [email protected]

På återseende.

Mvh Fredrik Wiland

Inläggets betyg
Svara Svara med citat