Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Uppfinningar & Patent

Snälla någon uppfinn detta!

Inlägg 1 av 4

2009-05-18, kl 20:58

ottarpslisa

ottarpslisa

Inlägg: 1

Snälla någon uppfinn detta!

Jag blir galen på alla laddare och sladdar, helst hade jag köpt en bunke grendosor och låtit alla vara i på en gång. Eftersom laddare av någon outgrundlig anledning drar ström även om de inte laddar upp något skulle jag vilja att någon fiffig elektronikmänniska bygger en stor grendosa med en strömbrytare till varje uttag. Om sedan denna människa sätter ihop den med något slags sladdförvaring och plats för pinaler som ska laddas blir jag dessutom extra glad.

//Lisa

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2009-06-29, kl 17:17

Magnus

Magnus

Inlägg: 19

Den produkten dök upp hos drakarna på tv.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2010-05-22, kl 13:30

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 14

Hur gick det för dem då? Var det på svenska eller brittiska programmet?
Skulle också behöva en sådan produkt i mitt hem!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2010-06-08, kl 11:23

TheThomb

TheThomb

Inlägg: 2

Vad sägs om det här: en låda där du lägger dina laddare, drar ut en sladd per laddare genom locket på lådan på vilket du kan lägga alla prylar du skall ladda, samt en fiffig lösning som automatiskt enbart ger ström till prylar som laddas. Lådan känner av automatiskt om en viss pryl laddar eller bara är stand by och levererar ingen ström alls om prylen inte laddar.

Vad skylle du/ni vara beradda att betala för en sådan låda om den var snyggt designad och hade utrymme för 10 laddare?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat