Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker samarbetspartner för färdiga affärsverksamheter

Inlägg 1 av 1

2010-06-28, kl 07:05

yasosoft

yasosoft

Inlägg: 5

Söker samarbetspartner för färdiga affärsverksamheter

Jag söker samarbetspartner för att ha möjlighet att dra igång något av de färdiga affärsverksamheter/koncept som redan är klara.

Det som jag kan erbjuda är kompletta och kompetenta transaktionssystem för att driva och administrera olika finansiella verksamheter. Jag erbjuder också kunskap inom området, över 12 år inom finansbranschen, administrativt arbete i verksamheten och vidareutveckling av nya unika lösningar för området.

Grundkärnan i systemen utvecklades redan för över 12 år sedan och har vidareutvecklats fram till i dag. Systemen är utvecklade för bruk över Internet och med kommersiella programvaror och professionella utvecklingsspråk som bas. Alltså inget hopkok i PHP eller MySql.

Färdiga lösningar finns för uppstart inom 48 timmar och inom områdena Fakturaköp, Fakturaservice, Smslån, Inkasso/gratis inkasso/egeninkasso, Kreditupplysning och fakturering.

Samtliga system har varit i drift hos ett flertal finansbolag och är väl beprövade inom sina respektive områden och omfattar från kund på Internet till fullständig administration för verksamheten.

Eftersom jag nu vill starta upp egen verksamhet kring dessa områden sökes samarbetspartner som kan tillföra tid för de delar som jag inte klarar av idag såsom utskick, in och utbetalningar, viss administration och viss försäljning. För de verksamheter som kräver kapital behövs en samarbetspartner som kan gå in med kapital för utlåning alternativt har kontakter som kan kapitalisera verksamheten genom lån.

Då system, koncept och verksamheten kring dessa områden är klara kan jag sätta igång hela verksamheten inom 48 timmar. Söker därför en samarbetspartner som kan komma igång snabbt.

Samarbete sökes kring komplett faktureringstjänst på Internet
Söker en samarbetspartner till en helt ny och unik faktureringstjänst på Internet. Det unika ligger i att all administration och tillgång till alla faktureringsfunktioner är gratis för kunderna. Det affärsmässiga i lösningen blir att försöka få kunderna att köpa tilläggstjänster såsom utskick, inkasso, kreditupplysningar och genom partner finansiella tjänster.

Samarbetspartners del i detta samarbete blir att ansvara för utskick, viss administration, försäljning och kontakter med samarbetspartner. Alltså söks en seriös samarbetspartner som är beredd att satsa tid och hantera samarbetspartner kring projektet. Inget kapital erfordras.

Övrigt samarbete
Jag är också intresserad av samarbete kring nya projekt, behöver inte vara inom finans. Jag kan utveckla kompletta transaktionssystem för området, bidra med administrativt arbete och med tid och kunskap.

Finns intresse kring ett seriöst samarbete kring något av dessa områden så vänligen kontakta mig på [email protected]

Svara Svara med citat