Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker en affärspartner som kan klä om möbler!!!

Inlägg 1 av 1

2010-08-10, kl 05:52

username

peter
nilsson

Inlägg: 16

Söker en affärspartner som kan klä om möbler!!!

Hej!!Peter heter jag!

Är Konstnär & designer och driver en designbyrå sedan nåt år tillbaka,och har kommit till en fas där jag behöver spetsa till den lite med en duktig möbeltapetserare, eller helt enkelt en händig person med design,form & färgkänsla!

Självklart får du bistå med finansiella medel, men detta är inte min ambition, utan vill ha en som kan hjälpa mig med att klä om möblerna på ett proffersionellt sätt! Och komma med idéer för nya produkter.

Driver även en bildbyrå men ska slå samman dessa två till en firma och vill där att du är intresserad av att bli affärspartner! Säljer en hel del verk, samt möbler , men jag har varken tid eller möjlighet med transporter, inköp och beställningar längre. Dessutom så flyttar verksamheten från Norrland ner till stockholm.Söker där också ny lokal/Ateljé. Så en person i Stockholmsområdet är önskvärt!

Känner du att detta kan vara nåt för dig och att du har vad som krävs, så maila gärna mig så skickar jag vidare info!

Email: [email protected]

Vänligen: Peter

Svara Svara med citat