Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hur hitta leverantörer?

Inlägg 1 av 6

2010-04-26, kl 21:46

username

Lena
Foster

Inlägg: 2

Hur hitta leverantörer?

Jag har planer på att köpa en presentbutik, jag ska ha det mesta för alla smaker och plånböcker och vill ha saker i mitt utbud som inte finns i alla andra presentbutiker. Var lite inne på en del 50-tals tema, inte begagnat utan nytt i gammal stil. Men hur gör jag för att hitta dom små godbitarna och hur gör jag för att få leverantörspriser och hur mycket kan man lägga på? Hörde av någon att man tar inköpspriset och dubblar det plus moms. Då har man sitt säljpris.
Vore kul med bollplank som har tips och idéer.
/Lena

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2010-08-03, kl 23:48

Pierre

Pierre

Inlägg: 2

Hej Lena,

Du kan hitta smått-o-gott via alibaba.com från hela världens leverantörer, lycka till / P

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2010-08-10, kl 22:44

username

Lena
Foster

Inlägg: 2

Tack för svaret, trodde ingen använde denna websida eftersom ingen alls svarade.
Ska definitivt titta på ditt tips.
/L

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2010-08-11, kl 11:04

joimport

joimport

Inlägg: 97

alibaba är mycket oseriöst många luras där man ska vara försiktig att handla där

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2010-08-11, kl 11:44

Grossist.se

Grossist.se

Inlägg: 18

Du kan även hitta Svenska Grossister via www.grossist.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2010-08-11, kl 21:16

Pierre

Pierre

Inlägg: 2

Glömde nämna, sen har du www.made-in-china.com som jag själv har handlat många gånger ifrån utan några problem. Jag har kontakter i Kina ifall du är intresserad utav tillverkning inom mekanik, både enkla som komplicerade - det är bara att höra av dig / P

Inläggets betyg
Svara Svara med citat