Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Starta eget företag?

Inlägg 1 av 3

2010-08-15, kl 23:00

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 4

Starta eget företag?

Ska du starta ett eget företag, men har lite undringar över allt det som krävs för att starta ett företag?

Kontakta mig så kan jag hjälpa dig med allt som kan ha med företaget att göra, bland annat:

- Bolagsform
- Bolagsregistrering
- Tillstånd
- Revision
- Lokaler
- Webbsidor
- Logotyper

MvH Saul Erkheikki

Skicka PM så kan vi höras mer om saken

Nothing is impossible, except for walking on water.... that shit is just for jesus

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-09-08, kl 14:21

username

willy
andersson

Inlägg: 3

hej!!
Jag är en kille som kört lastbil nu i några år,men känner att jag skulle vilja vara min egen å bestämma själv över saker runt om..då min ide är att köra både fjärr ock på europa,frågan är bara hur man får tag i körningar,ringar man upp företag i världen eller finns det någonstans på internet man kan gå in å titta vad företag ska skicka....jag hade tänkt mig köra allt från B-korts körning till CE-kort körning...vet du något eller har du tips...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-09-09, kl 21:36

username

Elias
Hansen

Inlägg: 3

Kan man fortfarande tjäna stora pengar på att göra hemsidor till folk? och vilken väg ska man börja på isåfall om man vill starta eget? Jag kan xhtml, css, javascript och php. Är glad för lite tips!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat