Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Söker leverantör

Inlägg 1 av 3

2010-10-07, kl 21:39

Arasto

Arasto

Inlägg: 2

Söker leverantör

Tjena! Vi är 2grabbar som läser vårt sista läsår på gymnasiet och har valt att dra igång vårt egna klädföretag som projektarbete.

Vi har nu förberett allt och det enda som saknas är en leverantör för våra produkter. Vi söker leverantörer för T-shirts och Hoodies, men har ni andra erbjudanden som skor, shorts etc och andra klädesplagg så hör gärna av er.
Vi har tänkt trycka våra egna tryck för att göra reklam för vårat märke, men har ni andra tryckta klädesplagg så kollar vi gärna på dem.
Vi har tänkt börja med 200-300produkter och har som mål att få sålt på 2000produkter innan studenten 2011.
Ett annat mål är att vi ska fortsätta med företaget efter studenten och få sålt på över 10000produkter (men detta beror helt enkelt på hur mål1 kommer att gå)

Annan information: Vi är bosatta i göteborg och är väldigt intresserade inom extrem sport. vi har inte mycket erfarenheter inom branschen, men vi har en rådgivare som kan mycket om det här och som tror på våran affärside.

här har ni en exempel video på vad som händer under våran fritid.
notera att vi har väldigt många vänner, många i skolan och mycket folk ifrån extremsport världen ifrån skateparkar osv som stödjer oss och är redo att köpa våra produkter när vi lanserar dem.

http://www.youtube.com/watch?v=n54odURIOxs&feature=player_embedded

Skrev detta väldigt snabbt så ni får ursäkta stavfel och liknande.

Tack så mkt!

Du måste ange en fråga!?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-10-11, kl 04:22

henhao.se

henhao.se

Inlägg: 11

Hej Arasto,

Hör av dig till mig med mer info om ert projekt.
Vi finns i Kina och kan hjälpa er med att hitta fabrik och fixa prover på plats.
Då slipper ni dyra fraktkostnader och risken att köpa hem fel produkter.

Maila mig på [email protected] eller kolla vår hemsida på www.henhao.se

Jag behöver mer info om följande:

- Tidsplan
- Antal plagg
- MOQ (Minsta antalet enheter vid varje beställning)
- Målpris
- Finns prover eller design?
- Behöver ni beställa prover?
- Antal prover per plagg

Mvh,
Gustaf Sandmark
[email protected]

Import och utveckling i Kina - www.henhao.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-10-15, kl 15:26

deadlytone

deadlytone

Inlägg: 3

Hejsan arasto. Jag kan leverera tröjor av mycket hög kvalite. Varorna finns här i Sverige och det är riktigt bra priser. Välkänt märke på kläderna=inget skräp som går sönder eller tappar passformen efter några tvättar.

Hör av dig så ska du få priser och mer info.

Har hoodies och t-shirts i 16 olika färger och storlekar xs till 3xl


[email protected]


Hoppas vi hörs!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat