Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Feedback på hemsida

Inlägg 1 av 3

2010-10-10, kl 15:20

username

aros
homeconsulting

Inlägg: 1

Feedback på hemsida

Hej,
Jag driver tillsammans med två andra städfirman Aros Home Consulting i Uppsala. Vi sysslar med flyttstädning, hemstädning, barnpassning samt visst trädgårdsarbete. Jag skulle vilja ha feedback på vår nya hemsida www.aroshomeconsulting.se samt våra två kampanjsidor www.flyttstadninguppsala.se och www.hemstadninguppsala.se

Har ni några tips på hur man kan förbättra texterna, sidornas grafiska design eller tips på hur man förbättrar sidornas seo-värde så uppskattas det verkligen.

/ Mathias

Bra och privärd hemstädning, flyttstädning och barnpassning [url]www.aroshomeconsulting.se[/url] ,[url]www.flyttstadninguppsala.se[/url] och [url]www.hemstadninguppsala.se[/url]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-10-17, kl 12:35

NicePriceWebb

NicePriceWebb

Inlägg: 5

 Hej Mathias!
Om man klickar på ex "Företag" så kommer man ingenstans då det inte finns någon /foretag.html utan allt som visas är http://www.aroshomeconsulting.se/index.html#. Skulle rekommendera er att lägga till huvudsidor för Företag och Privatpersoner för det är irriterande att behöva klicka på undersidorna för att komma någonstans. Sedan så är det bra ur ett SEO perspektiv att ha mer text. Skriv även ut organisationsnummer och att ni har f-skattsedel. Annars ser sidan bra ut och laddar snabbt.

www.nicepricewebb.se | Hemsidor och Logotyper till Vettiga priser
www.foretagserbjudanden.se | Företagserbjudanden helt enkelt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-11-15, kl 11:14

JLind

JLind

Inlägg: 1

Hej ! Jag tycker sidan ser bra ut dock skulle jag gärna se att du antingen "drar ihop" innehållsdelen eller
"drar ut" reklamheadern så att allting följer "samma linjer" och ger en behagligare sida att titta på.
Möjligtvis även att sidan är lite lång? själv sitter jag på 20" skärm men måste ändå scrolla på vissa undersidor..
Pröva dig fram och se om du kan dra upp logotypen lite mer utan att det blir för lite "luft" emellan.

Vänligen.
Jonathan Lind

Inläggets betyg
Svara Svara med citat