Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

T-shirts,Hoodies och tryckeri sökes

Inlägg 1 av 6

2010-10-31, kl 17:52

ppettson

ppettson

Inlägg: 1

T-shirts,Hoodies och tryckeri sökes

 Hej!
Jag söker ett företag som kan leverera t-shirts och hoodies med tryck till bra pris och kvalitet.  
Mvh.Peter

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2010-11-05, kl 09:42

Sanwret

Sanwret

Inlägg: 27

Mässan Promotion Expo har en hemsida där man kan söka företag inom den branschen http://promotionexpo.se/ . Jag har jobbat inom profilbranschen ett par år och har bra erfarenhet av Textilintrycket http://www.intrycket.com/ En del har både kläder och tryck, men annars är det nog vanligt att man köper profilkläderna på ett ställe och skickar dem vidare till ett tryckeri... Iaf gjorde vi så oftast.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2010-11-05, kl 12:44

TryckExperten

TryckExperten

Inlägg: 44

Vi på TryckExperten arbetar med profiltryck för föreningar, företag och privatpersoner.Vi trycker och säljer jackor, collegetröjor, t-shirtar, pikétröjor, presentreklam och mycket mycket mer.Vad du än behöver så fixar vi det. =)
Vi ligger bland branschens lägsta priser och snabbaste leveranser.
(Normal leveranstid under 14 dagar)
Hör gärna av dig så hjälper jag dig med det du behöver.

Daniel Klasson
SportStuff.se
-Sportkläder med logotryck.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2010-11-08, kl 19:33

KB Nöjesfixarna

KB Nöjesfixarna

Inlägg: 2

Vi på MW Dekor arbetar mot privat personer och företag med tryck på kläder av hög kvalitet av märket Jams & Nicholson vi har inga höga kantitets krav utan för våran del räcker det att beställa en tröja eller liknande. En t-shirt i storlek upp till 5 XL kostar 100 kronor inklusive moms redan vi 5 stycken i antal lämmnas rabatt. Likaså dekaler etc så är minimi kvantiteten 1 stycken där. INGA startkostnader elelr andra dolda avgifter tillkommer. PÅ våra lager varor har vi normalt 1 veckas leveranstid efter lagd order.Kontakta oss via www.mwdekor.se  så kan vi lämmna offert omd et önskas.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2011-04-19, kl 10:02

NisseI

NisseI

Inlägg: 2

Detta företaget skulle vara något för dig tror jag. De gör t-shirt tryck.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2011-04-19, kl 10:03

NisseI

NisseI

Inlägg: 2

Kanske lite sent svar, men bättre sent än aldrig :P

Inläggets betyg
Svara Svara med citat