Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

En idé Ett projekt Ett företag!

Inlägg 1 av 1

2010-11-24, kl 03:34

username

Niclas
Vestlund

Inlägg: 14

En idé Ett projekt Ett företag!

Hejsan jag håller i detta nu på att utveckla sidan www.skapaforetag.se. Har ingen tidigare bakgrund inom webbdesign eller programmering så ni får ursäkta om sidan ser ut som den gör just nu :)
Varför jag postar här är för att jag skulle vilja få förslag på vad mer som sidan skulle kunna innehålla, den är väldigt mycket i beta hållet just nu och jag har väldigt många idéer på hur jag skall utveckla sidan. Men det är aldrig fel att fråga om andras åsikter.
Jag söker även efter samarbetspartners med kunskap inom webbprogrammering eller liknande. 
Och framför allt registrera er gärna på sidan så vi får lite liv och rörelse på den :) lovar att den kommer bli användbar för alla som söker efter potentiella affärsidéer eller personer som vill starta företag i framtiden. 
Om ni vill kontakta mig så är min e-mail [email protected] För den som vill veta lite mer om mig är det bara att kolla på min profil på www.skapaforetag.se 
Tveka inte att höra av er!
ps sidan har bara varit uppe i några dagar.

Svara Svara med citat