Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Duktig på siffror? Vill du bli delägare?

Inlägg 1 av 6

2010-10-14, kl 19:22

Kevin

Kevin

Inlägg: 5

Duktig på siffror? Vill du bli delägare?

HejsanVi är 3 killar som inom kort kommer att starta upp ett handelsbolag med inriktning försäljning & marknadsföring. Vi pratar nu om en portal sök sida som är helt nishad och vi har i stort sätt byggt klart sidan, och har den bästa domänen för ändamålet. Det vi mer har är extrem stor kompetens ifrån både data & It världen men framförallt från försäljnings världen.Det vi alltså saknar är en person som vill och kan ekonomi!  Den ultimata personen är en tjej eller kille med mycket tid & drivkraft men som också har erfarenhet av ekonomi/bokföring och liknande sysslor. Är du dessutom en entreprenör med mycket ideer är du helt rätt för oss!  Spelar ingen roll om du är tjej eller kille. Personkemi går först!Detta är en mycket unik chans att gå in i ett bolag med extremt mycket möjligheter och potential. Ett stort pluss är om du finns i Göteborg! men inget krav.Det vi erbjuder är möjligheten att gå in i ett bolag med stora möjligheter och få 14 % i bolaget. med andra ord har du alltså 14% av vinsten varje månad. Om du vill ha mer information är det bara att svara här.Skriv lite text om dig själv och din erfarenhet. Glöm inte att lämmna ditt nummer.MvhKevin

Allt handlar om drivkraft!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2010-10-22, kl 18:52

MolPadia

MolPadia

Inlägg: 6

Synd att jag befinner mig i Stockholm.... Jag skulle gärna hjälpt er, fast jag har inte så mycket erfarenhet.. Lycka till, grabbar!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2010-11-27, kl 22:11

natasha83

natasha83

Inlägg: 5

Samma här, har en ekonomiassistentsutb. men finns i Stockholm. Är ganska bra på att bolla ideer och vill driva eget bolag men har inte kommit på än vad jag ska inrikta mig på (förmodligen ekonomi).Natasha

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2010-11-28, kl 03:52

username

Niclas
Vestlund

Inlägg: 14

 Jag har inga större kunskaper eller erfarenheter inom ekonomi mer än att jag läst ekonomi på gymnasiet för ett par år sedan. dock är jag villig att lära mig. Har alltid gott om idéer och är positiv i övrigt så hör av er om ni vill veta mer.
Mvh
Niclas
mail: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2010-12-01, kl 12:55

charlesmonroe

charlesmonroe

Inlägg: 15

Hej ! jag är en civilekonomstudent med en sann entreprenörsgen. Jag har själv en del idéer och tankar kring företagande men har inte hittat rätt folk att arbeta med. Jag läser vid Stockholmsuniversitet och kommer även att läsa vid KTH (finans inriktning) där. Effektivitet och lean production är det som intresserar mig mest, men jag besitter även elementära kunskaper inom redovisning.

Ifall tjänsten ännu inte är ansatt kan du droppa din mail adress så kan vi pratas vid!

Charles.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2011-04-09, kl 22:39

username

Markus
Berglund

Inlägg: 2

  Hej Kevin,
Projektet låter intressant. Jag skulle gärna veta mer och se om vi kan få till ett samarbete.
Jag är Controller inom projekt/investeringsutvärdering i Nederländerna på ett väldigt stort telekombolag. Innan mitt nuvarande jobb har jag jobbat med finansiell analys och redovisning i flera år - både i Sverige och internationellt.
Vardagligen jobbar jag alltså med att vara en 'Financial Business Partner' till verksamhete på mitt bolag med tyngdpunkt på internetverksamheten. Det vore väldigt kul att kunna använda något av mitt kunnande, ideer och entusiasm till att få fart i ert projekt.
Om intresse finns, hör av dig! Se min profil för e-mail.
Med vänliga hälsningar,
Markus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat