Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Hjälp med logotype

Inlägg 1 av 9

2010-12-08, kl 18:16

morsans

morsans

Inlägg: 20

Hjälp med logotype

Jag har startat  ett AB där jag den 1 februari  2011 kommer att öppna en butik. Nu behöver jag hjälp med att göra en logo till företaget. Som passar med butikens namn. Nån som vet var man kan få hjälp???

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2010-12-08, kl 19:36

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Allt är ju lite beroende på vad du har för budget. Antingen så lägger du lite mer hos en reklambyrå eller så kan du gå via dom internettjänster som producerar loggor på löpande band, såsom exempelvis www.logofabriken.se eller www.logotion.com

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2010-12-09, kl 13:14

MissB

MissB

Inlägg: 1

Maila mig tankar och önskemål om logga så kan jag titta på det. Jag skulle kunna göra ett förslag kostnadsfritt om jag får använda dig som referens om du väljer det förslaget. Min mail: [email protected]

//Rebecca

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2011-02-03, kl 15:09

zoor

zoor

Inlägg: 3

Behöver du en logga, en grafisk profil, en presentation, en folder, en katalog, en hemsida eller allt på en gång?

Som nystartad företagare är det viktigt att profilera sig och skapa sitt varumärke men det kan vara svårt att finansiera till en början. Jag ger dig ett bra pris!

Jag har frilansat i tio år med kunder som Vattenfall, Sida och Riksteatern.

Besök gärna min hemsida: www.zoor.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2011-02-09, kl 14:18

Bleedz

Bleedz

Inlägg: 32

Kolla här en ny sida.. men dock en hel del erbjudande

http://www.50lappen.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2011-05-22, kl 17:41

username

Maria
Hed

Inlägg: 3

Jag kan ge dig gratis förslag om jag får använda dig som referens!
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2011-05-31, kl 23:09

JaffeU

JaffeU

Inlägg: 20

De företag som är seriösa och innehar F-skatt och vill ge gratisförslag på logotype och i utbyte få en referens är välkomna att kontakta mig på [email protected]

(Skapande av en eller flera logotyper är av intresse då det behövs till olika hemsidor m.m)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2011-06-30, kl 16:18

rawdesigns

rawdesigns

Inlägg: 13

Hej.

Jag driver en webbyrå och vi erbjuder logotyper ifrån 990:- , klicka på länken i min signatur om du / ni är intresserade av att läsa mer och se referenser.

Med Vänlig Hälsning

Robin Årman

Vi bygger din professionella företags hemsida till ett bra pris. Vi erbjuder även Logotyp och olika SEO tjänster. - www.rawdesigns.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2011-07-31, kl 18:12

Johansöderblom

Johansöderblom

Inlägg: 31

Jag har gjort några logotyper. Både animationer och standard. Hör av dig om det fortfarande är intressant!

www.johansoderblom.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat