Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Behöver din hjälp - Ny annonssida

Inlägg 1 av 6

2011-01-09, kl 18:19

Delgad

Delgad

Inlägg: 21

Behöver din hjälp - Ny annonssida

Hej,

Har nyligen startat upp en annonssida (köp och sälj) av beg. prylar. Sidan är klar och allt fungerar som det är tänkt.
Behöver en kollega som har idéer att utveckla denna sida till  en unik sida samt någon som är bra på marknadsföra sidan för att få in både fler besökare och fler annonser.

Kanske kontakter för "bra" länkvänner.

Hör gärna av er om ni är intresserade [email protected]
Tack!

/Delgad

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2011-03-21, kl 18:21

Delgad

Delgad

Inlägg: 21

Ingen intresserad?

MvhJohan

/Delgad

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2011-03-21, kl 18:22

Delgad

Delgad

Inlägg: 21

Tack!Ingen intresserad?MvhJohan

/Delgad

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2011-03-22, kl 23:25

FWeiland

FWeiland

Inlägg: 53

Du får gärna berätta lite mer, utveckla gärna vad du menar att du söker en "kollega". Är det en affärspartner som du vill jobba tillsammans med eller är det en vanlig anställd. Länka gärna till hemsidan så man får sig en överblick om hur den är upplagd med design och funktionalitet. Är det lön man får ut eller är det ett partnerskap?

Fredrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2011-03-29, kl 23:29

Delgad

Delgad

Inlägg: 21

Ursäkta mitt defusa inlägg. Det är ett partnerskap jag söker. Någon att bolla idéer med. Någon som har tidigare erfarenhet utav detta och som brinner för samma idé. Dra mig ett PM eller ett mail så kan du få länken./Delgad.

/Delgad

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2011-05-12, kl 23:35

sven74

sven74

Inlägg: 27

Hej,
Mitt tips är att du kraftigt nischa din "Köp&sälj"-site för att du kommer (förmodligen) inte konkurrera ut Blocket. Men du kan bli bättre än dem inom en smal nisch och då kommer besökarna att hitta dit.

www.kvitto-online.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat