Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Vill du importera blommor med mig?

Inlägg 1 av 1

2011-01-13, kl 18:50

vision79

vision79

Inlägg: 3

Vill du importera blommor med mig?

Hej Jonas heter jag, är 31år gammal och boende i SUNDSVALL, jag har en affärside ´som jag vill snurra i gång med någon driven person.Jag har en god vän vars familj har en stor blomfarm i Asien, dom odlar och exportar en rad olika sorter av populära blommor, jag har en speciell typ i åtanke jag vill importera som det finns fler "raser" utav.ALLA köper blommor det är ingen hemlighet!Upplägget är som så att det importeras hit till Sverige till mkt goda inköpspriser och skickas ut till grossister som vill köpa in partier, blommorna/planten kräver omplantering och lagerföring för tillväxt innan dom distributeras ut till butik och sedan slutkonsument, därav är kunden alltså grossiter som i sin tur säljer ut till butikerna.Jag söker en person som har ett intresse för blommor, gärna en person som är äldre än mig och har ett ordnat liv, personen som får möjligheten att hoppa på detta får kosta på bolagsstarten, räkna med att investera 50-90.000:- innan vi är igång med våra beställningar, självklart använder vi oss av aukt revisor och advokat för att skapa ett avtal partners imellan där du har lika mycket insyn och möjligheter som jag har, alla beslut fattas gemensamt.Du kan bo vart som helst i sverige det spelar mindre roll, vi sköter våra affärer mestadels från dator och telefon.Vi behöver oxå om du inte själv kan ngn som kan presentera våra produkter till målkunden på ett attraktiv och lockande sätt, detta kan finansieras på en rad olika sätt, DOCK EJ MOT UPPLÅTELSE AV % I BOLAGET!Jag erbjuder en bra affärside med god framtid och du engagemang och startkapital för att snurra igång rörelsen.Intressant?Ring mig om du ÄR seriös och intresserad på 0768-211976 , Jonas Eriksson du kan oxå maila [email protected] ( O B S Jag avslöjjar inga detaljer föräns vid ett personligt möte och jag känner att jag har träffat rätt partner att dela detta med , leverantören av blommorna/planten är som sagt en god vän till mig och det kommer således inte att kringå detta för att fiska åt sig en bra produkt till bra pris...sorry :)  (jag har nämligen träffat "affärside´ tjuvar tidigare" därav att jag poängterar det)

Svara Svara med citat