Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

ebutik

Inlägg 1 av 6

2010-11-18, kl 22:33

sE

sE

Inlägg: 20

ebutik

Hej,Tanken finnas att jag ska starta egtet, och tänkte börja med en web-butik.Jo, sälja eleketronik, mobiltillbehör,datortillbehör o.s.vvad tycker ni om tanken, tror ni att det är bra efterfrågan?Finns det någon billig e-butik?
har varit inne på ebutik.se, men det verkar vara lite dyrt.
Kanske finns något billigare, som ni känner till??
/AA

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2010-11-19, kl 23:46

dreamking

dreamking

Inlägg: 1

Marknaden känns mättad på det segmenetet

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2010-11-20, kl 12:54

SandraLofberg

SandraLofberg

Inlägg: 1

Du kan ju kika på Jetshop. Jag signade upp där för ett ta sedan och är hittills väldigt nöjd. De har en  mycket trevlig support också! Fast jag har inte gått live än med min sida så dt kan jag inte uttala mig om än!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2011-01-23, kl 03:09

jahangir

jahangir

Inlägg: 12

Hej! jag har vart sugen väldigt länge på att starta e-butik ,men marknaden för eleketronik, mobiltillbehör,datortillbehör e nog ganska mättad och man behöver ganska  stor  lager med. Jag tror att det e bättre å rikta in sig på nån viss grej som t.ex endast sälja olika sorters apple tillbehör eller något annat som inte behöver säljas i vissa säsonger.maila gärna så kanske vi kan byta lite ideer å pusha varann för att nå våra må[email protected] det fint!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2011-01-23, kl 11:36

icazeke

icazeke

Inlägg: 11

Wordpress med wp-ecommerce, helt gratis och helt klart värt att använda i början

Fredrik Eriksson
www.fredrik-eriksson.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2011-01-23, kl 11:58

Internetkonsulten.se

Internetkonsulten.se

Inlägg: 32

Läs i min profil.

www.Internetkonsulten.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat