Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Bra Ränta from 1.a dagen ,från 12% upp till 22%.

Inlägg 1 av 7

2010-12-15, kl 11:20

Jonas M

Jonas M

Inlägg: 2

Bra Ränta from 1.a dagen ,från 12% upp till 22%.

Jag /Vi har planer i dag på att bygga lite stugor mm. inkl relax/spa anl. Restaurang ( större än vi har dag..),hantverksby, varuhus mmDet finns kunder och efter frågan på detta idag , och för att kunna forcera byggtiden och bli oberoende ( INTE HA BANK LÅN ), så lanceras nu detta koncept.  From 1:a dagen får du en avkastning på 12% ,    i Nivå 1Det finns 4 Nivåer, är du med i alla = 22% på satsat kapital.Vill man ha mer info:maila till:  [email protected] 

Njut av din arbetsdag, för snart är du ledig.......
/Jonas M

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2010-12-15, kl 21:15

Kemal

Kemal

Inlägg: 50

Låter onekligen väldigt intressant! Men varför betala mer än dubbelt så hög ränta till privatpersoner istället för bank?Arbetar med finansiella tjänster nu och min föraning till detta projekt är att ni inte kunnat få banklån på detta eller att de banklån ni redan har inte täcker de finansiellabehoven detta projekt kräver. Låter väldigt orimligt måste jag säga men kan du övertyga mig att det enbart är ett oberonde ni eftersträver och att du/ni personligen kan garantera mig 12% / år så kan jag rodna fram hur många miljoner ni än önskar ...12% avksaning på pengar från år 1 är fantastiskt ! 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2011-01-17, kl 10:31

jonker70

jonker70

Inlägg: 1

Japp. Vi strävar efter ett oberoende  .för att slippa bank och deras styre.
vi har fyra nivåer, upp till nivå ett ( 5 000 000 ) är man garanterad 12 % /år på den summan man investerar.
nivå två ytterliggare 2 % när vi kommit upp till 10 000 000.
nivå ytterliggare 4 %
 ni vå 5  ytterliggare 4% = 22 %.
är man då med från början och satsat 100 000:- så kan man då få 22%  på allt, förutsatt att alla nivåer är fyllda.
 avkastningen på detta är redan klar, genom att vi idag vill expandera verksamheten som  redan finns.
får vi stugor som byggs (och de är redan förbokade), så säljer vi sen konceptet med frukost lunch -middag. med dryck.
vi har fullständiga rättigheter i dag. och vi vet att i maj och juni kommer det vara STOR efterfrågan på boende i vårt område med tanke på alla event. ( Tierps motorpark och Arena ). c:a  5000 personer per dag vill bo ngnstans  då så ...........
vi jobbar redan i dag med dom så vi vet !

så Vill man investera skall man göra det NU !!!!
 mvh / Jonas Malmqvist

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2011-01-24, kl 12:15

FaultyG

FaultyG

Inlägg: 5

Ni är oberoende ju snabbare ni betalar av era skulder och det gör man genom att låna till bra ränta, dvs. från banken.
Dessutom kan ni inte garantera att man får varken 12% eller 22% i ränta, om det inte är så att ni visar att ni redan har de pengarna och att ni är endast intresserade av att ge folk pengar, dvs inte investera i någonting överhuvudtaget, utan gå back.

"avkastningen på detta är redan klar, genom att vi idag VILL expandera.." <<-- dvs INTE klar (avkastning utan inkomst?).

"får vi stugor som byggs (och de är redan förbokade).." Av vilka? Och var har dessa människor/företag fått höra om att dessa stugor kommer att existera? (även fast ni själva säger "får vi" och "vill" till oss, men har uppenbarligen fått andra att tro att det är säkert att dessa kommer att existera). Vad heter företaget? Var finns ni? Vilka stugor äger ni idag?

/ Janne

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2011-01-24, kl 16:18

thomasivega

thomasivega

Inlägg: 1

12-22%

Gratispengar finns inte därute. Tro mig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2011-01-24, kl 23:12

siapanorama

siapanorama

Inlägg: 17

:) Håller med Janne och Thomas, för bra för att vara sant. :)

Nära vän har ett företag i Antwerpen, investerar i guld och diamanter. Skulle jag haft pengar, då är kanske guld som gäller som investering.

MVH
Steve

MVH
Steve I A

www.siapanorama.com
www.siaproduktfoto.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2011-01-27, kl 11:27

Jonas M

Jonas M

Inlägg: 2

Jaha, vi börjar med att säga , Hej. Jodå det är sant , och så är det !

1:a  Stugorna byggs nu med stor framfart, 3 stugor är på G. ,fler finns projekterade.

2:a  Vi FINNS  2 mil söder om Tierp. (som ligger  mitt emellan Gävle-Uppsala)= Månkarbo.

3:a vi har en hemsida  , www.karolamedk.se

4:a En lien bit från oss håller man i dag på bygger en Motorpark och Arena som sväljer vid varje event 15-20 000 personer.
 www.tierparena.se , www.Tierpsmotorpark.se
Vi hjälper dom redan idag med mat till byggarna.
i och med detta samarbete vet dom att vi finns och håller på med detta. i dagarna har jag fått olika förslag på färdiga hus , som produceras billigt i Estland och vi vinner tid på bygga och uppställning av dessa ,men DET är inte klart i dag hur vi skall göra.
vad mer kan jag säga? man kan ju alltid prova med bara  1000:- och sen ser man vart det går..........
är man lite gambler?  satsa då lite till och få en ränta till bra nivå,funkar det inte ? så får du ju ränta på pengarna i allafall.OCH bättre än bankens ränta............. Och du kan då sedan välja att hoppa av.
/ JM




Njut av din arbetsdag, för snart är du ledig.......
/Jonas M

Inläggets betyg
Svara Svara med citat