Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner till Webshop

Inlägg 1 av 3

2011-02-01, kl 15:24

Webshopper

Webshopper

Inlägg: 4

Partner till Webshop

Har en färdig idé till att starta en webshop. Kommer att sälja fälgar och däck från världens största grossist. Denne har alla kända märken MEN priserna är sjukt bra. Har jämfört med flesta i sverige och fast jag gjorde påslag 3.000:- per leverans så var priserna lägre än hos någon annan.

Behöver en partner som kan bygga hemsida, ha intresse av detta som framtid. Har även testannonserat utvalda produkter med väldigt bra utfall. Mer info fås i privata meddelande. Allt med betalningar, frakt etc är löst.
Problemet som är akut är att sidan MÅSTE upp snarast då allt annat är löst. Prislappen för att gå in i idèen är öppen för diskussion. Men budgeten är väldigt bra men helt omöjligt att sköta detta själv. Så skriv och tala om vad du kan tillföra och en idé om vad du tycker det är värt att gå in i en idé som är bara att köra igång och börja arbeta- samt tjäna pengar.
Budget och marknadsplan är också planerad och klar. Men behövs en "sidknackare" samt hårt arbete för att komma igång.

Plus om Ni bor i Dalarna eller angränsande län MEN inget hinder om ni skulle bo i Malmö heller om det verkligen är rätt person :)  Det är ju trots allt en webshop.
Namnet på företaget- och shoppen är också klart.

Hör av Er i privat meddelande så hörs vi.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-02-01, kl 15:58

adata

adata

Inlägg: 12

Kan vara intresserad. Finns i Dalarna. Ring mig på 0760-215104

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2014-03-15, kl 19:24

mickebock

mickebock

Inlägg: 1

Hej såg att du söker en partner till din webshop för fälgar.

Jag är precis den personen du söker. Har jobbat med webshop för motordelar
och kan det hela med att koppla url och allt sådant.

Kan även fixa lagerhållning hos mig i Kisa 5mil söder om Linköping.

Hör av dig till mig på 0734157280. Eller mail [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat