Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Feedback på hemsidan tack!

Inlägg 1 av 4

2011-01-31, kl 21:40

icazeke

icazeke

Inlägg: 11

Feedback på hemsidan tack!

Hej!Skulle uppskatta lite feedback om hemsidan!-Spontant utseende?-Budskapet går det fram?-Tips på att packetera tjänsterna så de tilltalar flerm.m/Fredrik

Fredrik Eriksson
www.fredrik-eriksson.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2011-01-31, kl 23:33

sebbe888

sebbe888

Inlägg: 15

Vilken hemsida gäller det? minantavla.se?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2011-02-01, kl 20:16

FWeiland

FWeiland

Inlägg: 53

Om det gäller minantavla.se så tycker jag den ser ut som en typisk blogg sida. Väldigt standard efter Wordpress om inte till och med orginaltemat för Wordpress?

Backgrundsbilden har dålig skärpa.
Det finns navigering både upp och till höger på sidan, bättre ifall man har all navigering på samma ställe och med drop-down listor för underkategorier.

Länkarna längst ner till höger är inte välplacerade samt att de ser väldigt 90-talsaktigt ut.

För min del så hade mycker mer arbete kunnat läggas ner men det är ju en fungerande sida så.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2011-02-01, kl 22:31

icazeke

icazeke

Inlägg: 11

Hej!Ja precis,  det gäller www.minantavla.se Tack för att du tog dig tid att kika :)Det är ett standardtema för wordpress...som gröngöling på hemsidor fann jag det som bästa alternativ för tillfället.Hur menar du med dålig skärpa? Själva motivet ska vara lite oskarpt är tanken.....men då kanske jag istället bör tänka på att byta bakgrund helt och hållet?Ska fundera på det där med dubbla menyer....vilken meny är att föredra?Tack än en gång/Fredrik

Fredrik Eriksson
www.fredrik-eriksson.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat