Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker produkt

Inlägg 1 av 4

2011-02-10, kl 13:46

TonyKarlsson

TonyKarlsson

Inlägg: 16

Söker produkt

 Hej, 
Jag är en kille på 16 år som går första året på gymnasiet. Jag är väldigt intresserad av företagande. Just nu letar jag efter en produkt att sälja om det finns någon som har tips eller till och med en produkt som de kan tänka sig att jag säljer för dem för provision. Jag har sålt en hel del saker tidigare så jag har en del erfarenhet inom just försäljning. Jag har planer på att starta ett eget företag inom en snar framtid, om det är någon som har tips så får ni gärna höra av er!
Om det är någon som har en produkt och är intresserade av att få den lite mer såld så hör gärna av er till
[email protected]
tack på förhand!/Tony Karlsson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2011-02-11, kl 19:42

hassesan

hassesan

Inlägg: 5

Hej Tony Du har en härlig inställning, positiv och framåt.Jag har hjälpt fler än 500 till nytt jobb, varav över 200 till eget företag sedan 1992.Mejla mig och bilägg din CV, så lovar jag att titta på den och återkomma till dig.Har du ingen CV än så skriv bara vilka mål du har på kort sikt ock på lång sikt.MVHHans Sogell 

- Outplacement med Garanti -
Jobb Coach till Nytt Jobb "så länge vi behövs" - till fast pris !

- eller hjälp med att få din första order i ditt företag!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2011-02-21, kl 20:12

RobinPersson

RobinPersson

Inlägg: 13

Vi erbjuder dropshipping vilket innebär att du slipper ha ett eget lager. Dina kunder beställer produkten av dig, du tar betalt och vi skickar produkten till kunden.

Vi arbetar med kläder, väskor och parfymer till superlåga priser!

Mvh, Robin

Till FÖRETAG och PRIVATPERSONER: Attribute.se är din partner och e-butik som med ett personligt bemötande och slagkraftiga priser växer fram som ditt självklara val vid nästa modeinköp.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2011-05-19, kl 22:05

johan.b

johan.b

Inlägg: 2

Hej!

Vad för några produkter ejbjuder ni? Er websida verkar inte fungera.

Hälsningar

Johan

Citat:

Ursprungligen postat av: Robin

Vi erbjuder dropshipping vilket innebär att du slipper ha ett eget lager. Dina kunder beställer produkten av dig, du tar betalt och vi skickar produkten till kunden.

Vi arbetar med kläder, väskor och parfymer till superlåga priser!

Mvh, Robin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat