Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Skapa hemsida och tjäna pengar

Inlägg 1 av 5

2011-03-18, kl 12:40

Kenan

Kenan

Inlägg: 11

Skapa hemsida och tjäna pengar

Är du personen som kan programmera i PHP, Wordpress och vill tjäna 5000kr extra? Då ska du fortsätta att läsa.Vi söker en person som kan utveckla en hemsida i Wordpress och som har kunskaper i både PHP och Wordpress. Du ska också ha kunskaper inom online-magazine. Det vill säga kunna skapa en nyhetssida online med de nödvändiga finesserna.För mer information och intresseanmälan maila tillbaka era kontaktuppgifter och referenser på mailen. Vä[email protected]

Kenan

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2011-03-19, kl 01:18

Markspixel

Markspixel

Inlägg: 31

Jag har skickat dig en email

Tack

Webbdesign och Webbhotell - Markspixel.se
Billigt Ljud och Video Tillbehör - Billigaapan.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2011-05-26, kl 23:44

tjenester

tjenester

Inlägg: 1

jeg har ogsa sent dig en mail

www.tjenester.dk

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2011-06-02, kl 09:46

Turbo123

Turbo123

Inlägg: 43

Jag erbjuder snygga stilrena hemsidor enligt webbstandard. Wordpress är det CMS jag arbetar allra mest med. Dock ligger jag prismässigt något över angiven budget. Men kika gärna på mina referenser och hör av er vid intresse.

Johan Kraner Åsedahl
Webbdesigner
www.kraner.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2011-06-30, kl 13:26

rawdesigns

rawdesigns

Inlägg: 13

Jag antar att du har hittat din leverantör och fått din hemsida, men om du fortfarande letar så erbjuder jag hemsidor från 2500kr exkl moms, en mera avancerad hemsida brukar ligga mellan 4-6000 och de är alla på wordpress platform och jag har en bred erfarenhet med Wordpress.

Vill du veta mer kan du kolla in min hemsida www.rawdesigns.se

Med Vänlig Hälsning

Robin Årman

Vi bygger din professionella företags hemsida till ett bra pris. Vi erbjuder även Logotyp och olika SEO tjänster. - www.rawdesigns.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat