Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Affärspartner

Inlägg 1 av 5

2011-02-20, kl 22:38

Wellness

Wellness

Inlägg: 3

Affärspartner

Söker affärspartner för att utveckla friskvårdsverksamhet. Du bör ha utbildning inom hälsa, vara driftig och gärna ha vana av att driva företag. Kontakta mig för mer information.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2011-03-20, kl 07:55

Arnold

Arnold

Inlägg: 4

Hej, du kan kolla min profil om du vill, det finns beröringspunkter tror jag. Jag är inte utbildad inom hälsa men har lång erfarenhet av hälsa/sjukdom/medicinska diagnoser m.m tilsammans med ett intresse för människors förmåga att använda sina resurser. Jag mycket annan utbildning.
Hälsningar
Peter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2011-03-22, kl 13:48

poloniak

poloniak

Inlägg: 5

Hej!
Jag är utbildad molekylärbiolog med inriktning genetik och har mycket kännedom om sjukdomar, hälsan. Jag är driftig person , haft bl.a. egen cafe i många år.

Jobba hemma, hemligheter med passiva inkomster

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2011-03-22, kl 14:34

Wellness

Wellness

Inlägg: 3

Tack för era svar. Företaget är etablerat sedan tre år i Mälardalen så personen jag söker bör ha möjlighet att arbeta här.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2011-03-26, kl 10:24

CoachNina

CoachNina

Inlägg: 2

Hej, Jag är coach och driver Personalwell Coaching.Du får gärna kika in på min hemsida ww.personalwell.comBerätta nu, vad är det du har för affärside och vilken typ av partner söker du?Du kan uppnå mer än Du anar, just Do it!Enjoy life!CoachNina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat