Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Importera kläder

Inlägg 1 av 2

2011-03-21, kl 17:16

TonyKarlsson

TonyKarlsson

Inlägg: 16

Importera kläder

 Hej,
Jag skulle vilja börja sälja märkeskläder, Ralph Lauren och Henri Lloyd. Detta har jag gjort under en tid men jag har förstått att det är en del mellanhänder. Jag undrar om det finns något sätt att importera direkt så som många affärer gör. Om det finns någon som har agenturen för Sverige som jag kan vända mig till.
Vart hittar jag då en leverantör?Jag har hittat en del leverantörer som är utomlands i länderna Kina och Indien, är detta kopior av kläderna eller är det äkta?

tack på förhand!
hälsningar Tony

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2011-08-19, kl 12:43

shahin

shahin

Inlägg: 19

Citat:

Ursprungligen postat av: TonyKarlsson

 Hej,
Jag skulle vilja börja sälja märkeskläder, Ralph Lauren och Henri Lloyd. Detta har jag gjort under en tid men jag har förstått att det är en del mellanhänder. Jag undrar om det finns något sätt att importera direkt så som många affärer gör. Om det finns någon som har agenturen för Sverige som jag kan vända mig till.
Vart hittar jag då en leverantör?Jag har hittat en del leverantörer som är utomlands i länderna Kina och Indien, är detta kopior av kläderna eller är det äkta?

tack på förhand!
hälsningar Tony



Hej Tony!
Vi bor i Umeå och ursprungligen kommer från Bangladesh. Vi har bred kontakt i Bangladesh inom Kläd fabrik och företag som exporterar kläder utomlands. Just nu funderar vi att bli leverantör i Sverige. Vi kan ordna kläder efter din behövs.
Hör av dig vid intresse på [email protected]
MVH
Shahin Akter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat