Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Export & Import

Söker en textil grossist eller liknande i Indien,

Inlägg 11 av 17

2011-03-24, kl 20:25

Clara

Clara

Inlägg: 5

 Hej!
Har tittat runt lite på forumet och det verkar som om Per är den man ska fråga gällande tillverkning. Jag undrar om du vet någonstans där jag kan få mössor uppstickade efter eget mönster? Har design och allt klart men behöver bara hitta det stället där det är lönsamt att tillverka dem. 
Mycket  tacksam för svar när du har tid!
mvh Malin 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 17

2011-03-25, kl 11:55

NorthernLight

NorthernLight

Inlägg: 18

Per! Du har fått mail!

I´l take your Shit!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 17

2011-09-27, kl 20:33

textil

textil

Inlägg: 4

tjena!
så låg priser är inte i indien. men du kan få ett nr i indien. 00919814801944 fråga efter varnjit singh och säg du har fått nret från sumitpal. du kommer få billiga priser.
MVH
Sumit

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 17

2011-09-27, kl 20:36

textil

textil

Inlägg: 4

du kan abslout få . du kan väl importera så kan jag hjälpa dig med. ta ett nr i indien . 00919814801944. fråga efter varnjit singh. säg att du har fått nret från sumit. han är min bror som talar svenska.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 17

2011-10-02, kl 18:34

jallehall

jallehall

Inlägg: 10

Hej!

Hur gick det?. Har du fått napp så tar jag gärna emot tips.

Mejla mig till blafarg[]hotmail.com

Tack på förhand.

Hälsn, J

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 17

2013-10-27, kl 20:17

erikocherik

erikocherik

Inlägg: 2

hej
Jag har funderingar på vissa basala plagg med special designade mönster där motivet/mönstret är viktigast, tänk en morgonrock med spännande motiv, inte allt för stora upplagor för att upprätthålla en viss sorts exklusivitet, Inledningsvis en provkollektion och sedan om allt går väl en "riktig" upplaga!
är det något någon kan hjälpa till med? Kostnader?
är även intresserad av att få mattor vävda enligt min design, upplagorna där är inte heller stora, först en prototyp/sample sen upplaga på kanske 100 itaget om det slår väl ut!
mvh

oops! postade kansle fel? ursäkta en nybörjare! skall starta en ny tråd istället.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 17

2013-10-31, kl 13:54

hannahphilip

hannahphilip

Inlägg: 8

Per!
Jag är på plats i Indien och åker faktiskt lite då och då till Delhi.
Kan du hjälpa mig med en bra och seriös fabrik som jag kan beställa kläder och eventuellt sjalar ifrån?
Tror du att jag kan ge dem en teckning av kläderna eller måste jag komma med ett mönster?
Isåfall, hur får man till ett mönster och var finns det folk man kan vända sig till ang det?

Jag kollade upp H&M och vilka fabriker de handlar med, men de fabrikerna ville inte ha med oss att göra för att vi var för "små".
Skulle du kunna hjälpa mig med en annan bra fabrik som kan det de gör?
Och hur mycket pengar måste jag ligga ute med?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2