Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Kontakt med textilfabriker sökes! Vill köpa varor

Inlägg 1 av 3

2011-03-29, kl 18:51

NorthernLight

NorthernLight

Inlägg: 18

Kontakt med textilfabriker sökes! Vill köpa varor

Hej Alla!Jag söker någon textilfabrik eller kontakt som kan hjälpa mig att beställa inpartier med överkast i egen design. Med egen design menar jag utvalda tyger i olika material mm.Även färdiga överkast är till intresse. Jag söker mest fabriker i Indien men ALLAalternativ är välkomna, tex polen, estland, kina mm.Så fort jag fått kontakt och ca inköpspriser så vill jag träffas och skriva avtal.Jag har en startbudget på 20-70.000:- och sitter på mycket mera kapitalför framtida inköp om jag blir nöjd.Snälla någon!!! Jag har letat efter textilfabriker ett tag nu men jag får inga svar.Jag vill starta upp min verksamhet så fort som möjligt. Jag har ett knivskarpt koncept på gång!Tacksam för alla svar jag kan få även om det inte leder till affär!Mvh// Martin

I´l take your Shit!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-04-03, kl 15:51

andrew1255

andrew1255

Inlägg: 7

hi my friend, maybe i can help you . could you leave contacts , we can talk about it !

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2011-04-05, kl 15:27

Yasmine

Yasmine

Inlägg: 51

Hej!Om du är intresserad av att importera från Kina kan vi hjälpa till. Vi har några partners i Kina som tillverkar olika typ av plagg med bra kvalitet. Kontakta mig om det behövers: [email protected] / Yasmine

www.magke.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat