Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Vart hittar man tillverkare?!

Inlägg 1 av 3

2011-02-15, kl 19:22

aliciae

aliciae

Inlägg: 5

Vart hittar man tillverkare?!

Jag håller på att starta en webshop där jag ska sälja bland annat smycken, accessoarer, inredning och en del tillbehör till djur. Tills nyligen tänkte jag bara ha saker som jag själv tillverkat för hand, men nu har jag ändrat mig och skulle vilja börja så men sedan utöka det till att även ha fabrikstillverkade saker, såsom ljus, anteckningsböcker, hundhalsband, necessärer med mera.Men jag har ingen aning om vart man vänder sig för att få egendesignade saker tillverkade precis som man vill ha dom. Vart hittar man det? (Inom Sverige)Supertacksam för svar!!!(postar inlägget i två kategorier för jag vet inte riktigt i vilken det hör hemma)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-04-05, kl 09:22

Frezie

Frezie

Inlägg: 24

Hej!
Ifall du är intresserad av få egendesignade smycken samt en egen kollektion kan du kontakta oss. På vår sida kan du även hitta färdiga kollektioner som kan falla dig i smaken.
http://www.royofsweden.se/

www.getstarted.nu
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2011-10-04, kl 20:07

stampe72

stampe72

Inlägg: 17

Är du intresserade av kläder så kontakta mig eller gå in på www.fadeeldesign.com :)

EvaF
www.fadeeldesign.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat