Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Börja sälja något i mitt hem.

Inlägg 1 av 7

2011-02-13, kl 23:18

vedboden

vedboden

Inlägg: 2

Börja sälja något i mitt hem.

Hejsan!

Vi har nu en längre tid tänkt att öppna någon sorts affär i vårat hus, vi har ett rum som är ca 55 kvadrat med egen hall, toalett osv där det vore perfekt med en liten butik av något slag.

Vi bor i en liten ort med ca 4000 invånare så det finns ju inget jätteunderlag, men vi tänkte tjäna lite extra å ha öppet några kvällar i veckan och dagtid på helgerna. Vi var först inne på att sälja hund/katt mat med tillbehör men det finns redan en sådan affär på orten så det skulle nog bli svårt.
Vi har också tänkt på att sälja mycket billiga konserver av olika slag men vet inte riktigt hur vi skulle få tag på varor eller om det krävs något typ av livsmedels tillstånd för att sälja konserv mat.

Har ni någon ide, vi behöver absolut inte tjäna stora pengar utan vi tycker det vore en rolig grej och vi har ju 0kr i omkostnader förutom inköp då, ingen hyra/el/personal eller liknande.

mvh: Andreas o Jessica

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2011-02-14, kl 00:12

Badass

Badass

Inlägg: 76

En idé kunde ju vara att ni tillverkar egna saker och säljer typ sylt och saft mm eller om ni är bra på hantverk kan ni ju göra något med det ;)

Andreas Svedjehed

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2011-02-28, kl 18:26

NorthernLight

NorthernLight

Inlägg: 18

Övernattnings lägenhet med frukost kanske kan vara något?  Mvh// Trött & Hungrig

I´l take your Shit!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2011-04-05, kl 09:36

Frezie

Frezie

Inlägg: 24

 Hej!
Ifall du skulle vilja sälja lite smycken så kan vi erbjuda en deal där du inte behöver göra några inköp eller investeringar alls, men samtidigt ha stor vinst per försäljning.
Du kan se våra produkter på http://af.royofsweden.se
Kontakta oss ifall du är intresserad av mer information!

www.getstarted.nu
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2011-04-05, kl 12:17

Willage

Willage

Inlägg: 6

Hej!jag rekommenderar Nu Skin. Kontakta mig gärna så kan jag ge mer info.Bra ersättning och seriöst fö[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2011-05-24, kl 23:19

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Akvarium ? väggakvarium och bord som är akvarium ? kontakta mig på [email protected] om det är av intresse

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2011-05-25, kl 09:44

icazeke

icazeke

Inlägg: 11

Vilken stad bor ni i? Jag har historiska stadskartor tryckta på Canvasduk som jag säljer!

Fredrik Eriksson
www.fredrik-eriksson.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat