Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 3 av 3

1 2 3
Forum Export & Import

Polsk tolk?

Inlägg 21 av 24

2006-03-05, kl 17:47

username

Jolanta
Alicja
Alicja
Bartko

Inlägg: 1

Hej,
Jag är en ingenjör som bor i Sverige. Kan perfekt polska och har kontakter i Polen.
Behöver du hjälp med översättningar till och med tekniska instruktioner m.m. Har erfarenhet av möbler, bygg m.m

Om du är interesserad hör av dig.
mailto:[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 22 av 24

2006-04-26, kl 18:31

username

Beate
Panic

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej !
jag har importerat hund fr polen nyligen och skall själv titta på chihuahua , jag kan stå till tjänst oxå då jag talar flytande polska och har lite "hundkontakter", det är relativt enkelt men ibland behövs språket -än så länge...
mvh selmas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 23 av 24

2006-04-26, kl 18:34

username

Beate
Panic

Inlägg: 2

Hei Selmas. Jeg er også ute etter å kjøpe 2 chihuahua. kan du hjelpe meg med kontakter? pris har stor betydning. gjerna svar meg på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 24 av 24

2006-04-30, kl 14:37

username

Jenn
Lo

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej !
jag har importerat hund fr polen nyligen och skall själv titta på chihuahua , jag kan stå till tjänst oxå då jag talar flytande polska och har lite "hundkontakter", det är relativt enkelt men ibland behövs språket -än så länge...
mvh selmas



Hej Selmas,
Jag är intresserad av att importera 2 Shi Tzu från Polen. Kan du hjälpa och hänvisa vem jag kan vända mig till.
Väntar på ditt svar på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 3 av 3

1 2 3