Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Kläder - eget märke

Inlägg 1 av 3

2011-05-18, kl 15:12

KrR

KrR

Inlägg: 6

Kläder - eget märke

Hej!

Jag driver mitt eget klädmärke. Det är hyffsat nystartat och än så länge finns det inte så mycket produkter, när jag beställer in nya grejer är det oftast mellan 50-100 styck av varje produkt (t.e.x. 50 kepsar, en beställning).
Nu söker jag ett företag som kan fixa t-shirts, hoodies, kepsar, mössor och lite annat. Det finns ju många profilföretag som kan fixa detta inne i Sverige men ofta är produkterna rätt dåliga och liksom ingen bra kvalitet för ett märke.
Jag letar efter ett företag som hjälper "små" klädmärke.

Hoppas ni förstår tack för hjälpen

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-05-24, kl 12:34

Yasmine

Yasmine

Inlägg: 51

Hej!
Om du är intresserad av att importera från Kina, kan kontakta oss: [email protected]
Vi har några kinesiska partners som tillverkar olika av kläder med bra kvalitet.
MVH / Yasmine

www.magke.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2011-05-26, kl 13:31

Tejpal

Tejpal

Inlägg: 1

Hej!
I understand exactly what you mean about helping small companies. Me and my partner started a children clothing company few months ago and it takes time before one finds the right partners.
Anyways now we have started to make things in India (i am from india originally) and we can assist you in the process.
Do write at [email protected] with more information.
Skriv gärna på svenska om du vill, jag kan förstår allt men det är bara lite tidskrävande att skriva på svenska för min del.
Ha det så bra
/Tej

Inläggets betyg
Svara Svara med citat