Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta E-butik

Inlägg 1 av 4

2011-05-20, kl 14:51

username

Medlem
#58535

Inlägg: 9

Starta E-butik

Hej!
Mitt namn är Patrik, och jag har en unik idé på en e-butik i sverige / norden. En produkt som finns på marknaden och i butiker, men som skulle slå igenom enormt genom mitt koncept. Söker då en som vill investera i mitt blivande bolag. Då jag inte har pengar till att starta upp det själv. Jag behöver ingen mer hjälp än det ekonomiska. Detta kommer bli en hit! Och jag vill helst få igång det inom en snar framtid. Har räknat på att om jag får in en investerare så är vi igång inom 1, max 2 månader.

Vill inte berätta om min idé här, men för den som är seriöst intresserad hör av er för mer info!
//PA

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2011-05-21, kl 12:06

ekompis

ekompis

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av: Medlem

Hej!
Mitt namn är Patrik, och jag har en unik idé på en e-butik i sverige / norden. En produkt som finns på marknaden och i butiker, men som skulle slå igenom enormt genom mitt koncept. Söker då en som vill investera i mitt blivande bolag. Då jag inte har pengar till att starta upp det själv. Jag behöver ingen mer hjälp än det ekonomiska. Detta kommer bli en hit! Och jag vill helst få igång det inom en snar framtid. Har räknat på att om jag får in en investerare så är vi igång inom 1, max 2 månader.

Vill inte berätta om min idé här, men för den som är seriöst intresserad hör av er för mer info!
//PA



Hej låter kanske intressant vad är ert behov ange bud ,hur många procents andel gäller detta för?
Och ert koncept hur kam detta garanters bli e hit på 1-2månader?
investeringar vad behövs?

mvh
m.p

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2011-05-24, kl 11:59

username

Medlem
#58535

Inlägg: 9

Hejsan. Kul att det verkar finns lite intresse iaf. Jag har räknat med att jag minst behöver 50.000kr eller mer. Hur stor del av företag får vi nog prata vidare om, inte här men mejl, telesamtal eller ett möte. Men jag har en idé som kommer dra in en hel del pengar. Ger ju inte bort halva bolaget för 50.000kr då kan jag skaffa fram dem på nått annat sätt. Men 50.000kr - 100.000kr dock får vi förhandla om hur stor del i bolaget när vi är framme där. Så hur går vi vidare? om du är intresserad för jag vill starta upp de inom någon vecka.

mvh


Citat:

Ursprungligen postat av: ekompis

Citat:

Ursprungligen postat av: Medlem

Hej!
Mitt namn är Patrik, och jag har en unik idé på en e-butik i sverige / norden. En produkt som finns på marknaden och i butiker, men som skulle slå igenom enormt genom mitt koncept. Söker då en som vill investera i mitt blivande bolag. Då jag inte har pengar till att starta upp det själv. Jag behöver ingen mer hjälp än det ekonomiska. Detta kommer bli en hit! Och jag vill helst få igång det inom en snar framtid. Har räknat på att om jag får in en investerare så är vi igång inom 1, max 2 månader.

Vill inte berätta om min idé här, men för den som är seriöst intresserad hör av er för mer info!
//PA



Hej låter kanske intressant vad är ert behov ange bud ,hur många procents andel gäller detta för?
Och ert koncept hur kam detta garanters bli e hit på 1-2månader?
investeringar vad behövs?

mvh
m.p

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2011-05-29, kl 15:55

Kenan83

Kenan83

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av: Medlem

Hej!
Mitt namn är Patrik, och jag har en unik idé på en e-butik i sverige / norden. En produkt som finns på marknaden och i butiker, men som skulle slå igenom enormt genom mitt koncept. Söker då en som vill investera i mitt blivande bolag. Då jag inte har pengar till att starta upp det själv. Jag behöver ingen mer hjälp än det ekonomiska. Detta kommer bli en hit! Och jag vill helst få igång det inom en snar framtid. Har räknat på att om jag får in en investerare så är vi igång inom 1, max 2 månader.

Vill inte berätta om min idé här, men för den som är seriöst intresserad hör av er för mer info!
//PA



Tja Patrik.

Beroende på vad det är för bransch så kan jag vara intresserad. Jag håller på och startar en e-butik själv nu, den kommer upp efter semestern är det tänkt. Jag utbildar mig till ekonomi, så kan även hjälpa till med bokföringen och dylikt.

Skicka ett PM om det finns intresse. Antar att du ska starta en AB?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat