Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker någon med ideer

Inlägg 1 av 2

2011-10-07, kl 19:11

shadi

shadi

Inlägg: 15

Söker någon med ideer

Söker någon som har ideer men inget kapital för att förverkliga sina ideer,
Helst i Halland , Skåne, Västra Götaland.
PS jag är inte ute efter "Silent Partner"!!!!

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2011-10-11, kl 15:49

Fringies

Fringies

Inlägg: 9


Hej!

Jag jobbar med ett verkligen professionellt företag som stöttar, utbildar, ger promotion etc till sina konsulenter!

Skulle Du vilja så har jag en toppenleverantör av såväl smink som krämer och parfymer mm. Det är högkvalitativa prdukter och krämer etc är uppbyggda på Aloe Vera med riktigt hög koncentration av AV, annars så är det faktiskt värdelöst, bortkastade pengar. Det är mycket viktigt vilken koncentration man har av AV!

Man kan bara plocka jättelite från varje blomma, ungefär som saffran, och det är det som gör den lite dyrare. Och det är därför som det fuskas på det här området...
Se den här länken t.ex: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article14491.ab i Aftonbladet

2001-03-20.

Min producent är en av världens största leverantörer av Aloe Vera!

Våra varumärken inom parfym är bl.a Heidi Klum, Marcus Schenkenberg, Boris Becker, Leona Lewis, Desperate Houswives, Bruce Willis m.fl. Och vi kan ju vara ganska övertygade om att dom sätter inte sina namn på parfymserier, om det inte är av yppersta klass...

Numera finns det även smycken, designade av Bruce Willis fru, Emma Heming-Willis, som är toppmodell och internationell stilexpert.

Hör av Dig om Du är intresserad!

P.S. Du kan tjäna pengar, inte bara på produktförsäljning utan även på mitt jobb och dom som jag har runt omkring mig, och samarbetar med. Det är en smart kompensationsplan och Du tjänar provision även på detta!

T.ex så finns det ett bilprogram som man kan nå efter bara några månaders jobb och försäljning faktiskt. Bilarna leasas av företaget och är skattade och försäkrade. Det finns bilar såsom, Nissan Juke, som är den första bilen på stegen. Det är em riktigt tuff liten bil. Men sedan kommer Mercedes och Porcshe...

Vill Du maila direkt till mig så kan Du göra det på: [email protected]

OBS: Det är helt riskfritt att starta upp denna affärsrörelse och Du behöver inte köpa på dig stora lager.

Jag bor i Enköping men avståndet är inga problem. Jag känner många som bor i Göteborg som jobbar meddet här företaget och som även jobbar med mig, så Du kan absolut få hjälp på hemmaplan. Och huvudkontoret ligger i Göteborg!

Mvh
Peter
073-640 36 00

-----------------------------------------------------
Det ska vara lätt att starta eget, och inte så dyrt!
www.BraProdukter.net (www.LRworld.com)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat