Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner/ AffärsÄngel

Inlägg 1 av 4

2011-10-05, kl 20:11

mathistad

mathistad

Inlägg: 3

Partner/ AffärsÄngel

Söker en Finansiär / Ängel /Partner till kommande familjeföretag i Höganäs, någon som vill chansa och kan tjäna lite/mycket extra. Har en affärsidé som kan inbringa en del men blir ju även lite kostnader då det är produktion. Är inget matte-snille men tror att man kan sälja i minsta laget, alltså mycket lite räknat kanske 10.000st per dag i början men mycket mer när det blivit känt och kommit ut riktigt på marknaden (går fort) ca 100.000-300.000 minst per dag och säljpriset ut kanske kan ligga på 1,50 st. Det finns 3 miljoner användare i Sverige och i hela världen användes 3000 per sekund. Min ide kan underlätta vardagen och det är en form av livsmedel. Produkten som jag hade tänkt mig finns inte i detta utförande någonstans i världen men den har en liknande konkurrent som jag aldrig köper men denna kommer jag att köpa många av.! Jag behöver någon som kan finansiera maskin och starten. Snabba ryck så ingen annan tar idén! Denna produkt ska man ut med snabbt och inte tänka så mycket på varumärkesreg eller patent eller liknande. Kräver lite jobb med marknadsföring, försäljning till grossist och packning och distribution. Intresserad? Hör av dig.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2011-10-05, kl 21:25

Kemal

Kemal

Inlägg: 50

Citat:

Ursprungligen postat av: mathistad

Söker en Finansiär / Ängel /Partner till kommande familjeföretag i Höganäs, någon som vill chansa och kan tjäna lite/mycket extra. Har en affärsidé som kan inbringa en del men blir ju även lite kostnader då det är produktion. Är inget matte-snille men tror att man kan sälja i minsta laget, alltså mycket lite räknat kanske 10.000st per dag i början men mycket mer när det blivit känt och kommit ut riktigt på marknaden (går fort) ca 100.000-300.000 minst per dag och säljpriset ut kanske kan ligga på 1,50 st. Det finns 3 miljoner användare i Sverige och i hela världen användes 3000 per sekund. Min ide kan underlätta vardagen och det är en form av livsmedel. Produkten som jag hade tänkt mig finns inte i detta utförande någonstans i världen men den har en liknande konkurrent som jag aldrig köper men denna kommer jag att köpa många av.! Jag behöver någon som kan finansiera maskin och starten. Snabba ryck så ingen annan tar idén! Denna produkt ska man ut med snabbt och inte tänka så mycket på varumärkesreg eller patent eller liknande. Kräver lite jobb med marknadsföring, försäljning till grossist och packning och distribution. Intresserad? Hör av dig.



Låter väldigt intressant berätta gärna mer om idén till min mail så kan vi eventuellt ses och dsikutera allt, självklart kan sekretessavtal skrivas osv om de skulle behövas.

min mail är : [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2011-10-14, kl 16:46

mathistad

mathistad

Inlägg: 3

Hej
Jag ska göra affärsplanen färdig har 4 av 18 sidor kvar. Jag hoppas att någon blir intresserad. Någon som även kan bidraga sin kunskap till företaget. Arbetar lite sidan av just nu så jag har inte haft många timmar kvar för att skriva men ska ta itu med detta i helgen. Återkommer senare med affärsplanen.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2012-05-14, kl 15:27

Zoltrix

Zoltrix

Inlägg: 2

Hej!

Kan låta intressant, kontakta mig när du hinner för en liten presentation av dig själv.

Mvh Richard

Inläggets betyg
Svara Svara med citat