Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

söker partner som kan web, programmering, etc.

Inlägg 1 av 7

2011-07-22, kl 13:27

JK81

JK81

Inlägg: 21

söker partner som kan web, programmering, etc.

Hej på er!
Joakim heter jag och jag letar efter en samarbetspartner som kan web, programmering av apps/webbsidor etc.

Idag jobbar jag som area sales manager på ett av Sveriges mest lovande IT-företag. Trivs kanon men samtidigt så har jag alltid viljat starta eget och jobba med nåt jag verkligen brinner för.

Efter att ha samlat ihop och scannat 206 affärsidéer under åren så har jag bestämt mig för en idé/affärsmodell som bevisligen fungerar väldigt väl, men som inte finns i Skandinavien/Europa än.

Den här idén vill jag nu implementera i Sverige, till att börja med.


Hör gärna av er ifall ni har nåt intresse av att detta, så ska jag berätta mer ingående!


Ha en skön sommar!


[email protected]

Med vänlig hälsning
Joakim

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2011-07-22, kl 21:51

AndreasJohansson

AndreasJohansson

Inlägg: 25

Hej,

Jag hoppas du förstår att en riktig systemutvecklare ligger i minimum på cirka 32 000 kr / månaden, och det är minimum i Göteborg med omnejd, och lär inte vara mindre på andra ställen. För att locka RIKTIGA utvecklare, så måste du nog skriva mer än sådär.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2011-07-23, kl 01:00

baylin

baylin

Inlägg: 2

Hej
Jag har systemare som kostar en 10/del del av detta.......

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2011-07-23, kl 09:20

AndreasJohansson

AndreasJohansson

Inlägg: 25

Då har du inte certifierade systemutvecklare, utan webbutvecklare eller dylikt där lönen är låg.
Finns inga med riktig utbildning som skulle sänka sig så lågt, eller så har du anställt polacker.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2011-10-26, kl 00:10

Blueglow

Blueglow

Inlägg: 9

Andreas har rätt... betala hellre mer och få det gjort korrekt, annars blir det ändå dyrare i längden.

Blueglow.se - Hjälper dig gärna med att synas på Google!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2011-10-28, kl 16:37

JK81

JK81

Inlägg: 21

TAck för svaren här! Jag håller som bäst på att samla in offerter för att få uppskattning om olika utveklingsbaralösningar som kan fungerar på längre sikt....till ett bra pris förstås :)

Ha en skön helg!

Mvh
Jocke

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2012-01-02, kl 23:37

maccis

maccis

Inlägg: 1

Finns väl inte ens polacker som har en månadslön på 3200 i månaden...?

Men till ON-topic. Jag kan tänka mig att vara med på företaget och inte som anställd.
Jag är en RIKTIG programmerare och har dessutom fler resurser att tillgå än mig själv.

Skicka ett meddelande om det låter intressant.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat