Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Programmerare till desingprogram

Inlägg 1 av 4

2011-11-16, kl 12:40

TSA

TSA

Inlägg: 5

Programmerare till desingprogram

Detta hamnade i fel Forum!

Hej!
Jag vill utveckla ett dataprogram inom design. Söker efter någon som är bra på programmering. Jag har grundidéerna om hur det ska blir. Jag vet med andra ord hur jag vill ha det men söker någon som kan skapa programmet åt mig.

Jag ser helst att du bor i Stockholm då det bästa är om jag kan visa dig direkt och att vi kan diskutera fram olika lösningar. Det är så svårt att enbart beskriva i ord. Det är viktigt att vi förstår varandra för jag tror att vi kommer att jobba ihop ett tag. Om vi blir kompanjoner eller enbart affärspartners får framtiden avgöra. Jag söker aktivt så om du känner att detta är rätt för dig så tveka inte att kontakta mig så vi får komma igång ASAP.

Jag vet att min affärsidé är efterfrågad då jag jobbat inom branschen under många år. Nu vill jag vidareutveckla det som folk vill ha. Jag berättar gärna mer till dig som är intresserad.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2011-11-18, kl 11:21

mani

mani

Inlägg: 23

Låter spännande!

OM du är i behov av en proffsig hemsida så söker vi nya företager för vår Superkampanj!

Över 70 % rabatt.

Hör av dig för att få rabbatkod

vh

Mani

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2011-11-20, kl 10:05

TSA

TSA

Inlägg: 5

Hej!
Jag är inte ute efter en hemsida utan ett program. Men tack ändå. //Tina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2011-12-07, kl 13:26

Mickesweb

Mickesweb

Inlägg: 22

Låter mycket intressant, har bra programmeringskunskaper och vill gärna veta mer om du fortfarande är på jakt?

Kontakta mig via [email protected]

---
Med vänliga hälsningar
Mikael Andersson
http://progmera.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat