Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Haka på trenden

Inlägg 1 av 2

2011-11-21, kl 10:19

ronnholm

ronnholm

Inlägg: 1

Haka på trenden

Söker efter drivna personer som vill haka på denna kaffetrend som börjar ta fart i Sverige. Vi svenskar blir mer och mer upplyste när det gäller kaffe, folk blir mer intresserade av vad man dricker, fairtrade och det skall gärna vara miljövänligt också.

Trenden visar också att fler och fler byter ut sin kaffebryggare, kaffepanna mot olika kaffemaskiner, för att kunna göra espresso, caffé latte m.m. Det finns ju en anledning till att dessa företag hyr in Goerge Clooney och sätter in reklamen på bästa sändningstid.

Nu har även du möjlighet att tjäna pengar på denna trend. Dock anser inte jag att det finns några lättförtjänta pengar, möjligtvis på triss eller lotto, utan det krävs ett visst arbete för att det skall ge resultat. Hur mycket man tjänar beror oftast på den tid man har möjlighet att lägga ner. Skillnaden är dock den passiva inkomsten som till skillnad från ett traditionellt arbete där du byter tiden mot pengar och får betalt en gång för den tiden (oftast), så har du möjlighet att göra jobbet och sedan få betalt så länge kunden använder produkten.

Detta är ett svenskt bolag som är aktienoterat, vilket gör det transparant och man kan följa företagets ekonomiska utveckling genom att de lämnar in kvartalsrapporter till staten. Vilket krävs för offentligt aktienoterade bolag.

Så känner någon att detta låter intressant, skicka ett mess till mig så ser jag till att vi hittar en gemensam tid för en presentation.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2011-11-21, kl 12:25

william10000

william10000

Inlägg: 1

Hej
Jag är Agent idag och jobbar mycket ute i Afrika det skulle bara bra om ta kontakt med mig när det gäller kaffe så vi kan diskuterar lite mer vad vi kan göra tillsammans?
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat